  • 1. Data: 2017-12-02 22:34:41
    Temat: Należy NATYCHMIAST odebrać broń policjantom! ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvn24.pl/lodz-pijany-policjant-postrzeli
    l-znajomego-zony,795327,s.html
    > Pijany policjant wystrzelił ponad 30 kul. Ranił znajomego żony
    > 02 grudnia 2017, 15:40
    > Strzelaniną zakończyła się rodzinna awantura w Łodzi. Pijany 31-letni
    > funkcjonariusz chwycił za broń służbową i strzelał na oślep ponad 30
    > razy. Trzy kule trafiły znajomego żony. Życiu rannego nie zagraża
    > niebezpieczeństwo. [...]

    Czyż to nie dowód że broń w rękach policjanta zagraża społeczeństwu?! ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-12-02 23:10:04
    Temat: Re: Należy NATYCHMIAST odebrać broń policjantom! ;-)
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, December 2, 2017 at 10:34:46 PM UTC+1, A. Filip wrote:

    > Czyż to nie dowód że broń w rękach policjanta zagraża społeczeństwu?! ;-)

    toz to od dawna wiadomo ;)
    194,Policja_polowala_na_tygrysa__Zginal_weterynarz.h
    tml

    WS

  • 3. Data: 2017-12-03 00:02:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-12-17 o 23:10, WS pisze:

    > toz to od dawna wiadomo ;)
    194,Policja_polowala_na_tygrysa__Zginal_weterynarz.h
    tml

    Ja bym od samochodów zaczął. W wyniku wypadków komunikacyjnych ginie o
    wiele więcej osób, niż od broni. Pozamykał bym szpitale - w końcu
    rocznie kilkadziesiąt tysięcy ludzi tam umiera. Będziemy mieć super
    bezpieczny kraj :-)

  • 4. Data: 2017-12-03 00:48:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, December 3, 2017 at 12:02:56 AM UTC+1, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > wiele więcej osób, niż od broni. Pozamykał bym szpitale - w końcu
    > rocznie kilkadziesiąt tysięcy ludzi tam umiera. Będziemy mieć super

    e tam, najwiecej ludzi umiera we wlasnym lozku - zakazac sprzedarzy lozek,
    ewentualnie dopuscic do sprzedazy tylko takie, ktore monitoruja podstawowe funkcje
    zyciowe i w raze "W" zawaidamiaja odpowiednie sluzby ;)

    WS

  • 5. Data: 2017-12-03 10:00:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-03 o 00:48, WS pisze:

    > zakazac sprzedarzy >

    Czego zakazać?!

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2017-12-03 16:35:06
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    194,Policja_polowala_na_tygrysa__Zginal_weterynarz.h
    tml

    To stare.
    Dziś policja się postszelała pod Wrocławiem.
    Podali, że zginął 1 bandyta, 1 policjant, i 3 ranni policjanci.
    Nad tym jednym policjantem rozczulali się w info długo, zdaje się o nim były
    4 czy 5 czerwone paski na dole.
    A o tym bandycie tylko, że był wcześniej notowany, i że mieli broń
    maszynową.
    Postszelali się , bo okradali bankomaty.
    W Polsce za kradzież z włamaniem nie ma kary śmierci.
    Policja to debile.
    Saldo tego dowodzi.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 7. Data: 2017-12-03 17:04:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-03 o 16:35, Stokrotka pisze:
    > W Polsce za kradzież z włamaniem nie ma kary śmierci.
    > Policja to debile.
    > Saldo tego dowodzi.

    Największą debilką, to ty jesteś, przymule.

    --
    Liwiusz