  • 1. Data: 2017-12-04 09:40:51
    Temat: Jakie konsekwencje (karne) grożą niemieckim lekarzom za narażenie zdrowia noworodka przez wydanie go polskim rodzicom?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    <ironia> Jakaż straszliwa znieczulica panuje wśród Niemieckich lekarzy w
    Niemieckich szpitalach! </ironia>

    Jak niemieckie [...] powiedziały A to niech publicznie odszczekują albo
    konsekwentnie wyszczekują B. Która pierdoła z Jugendamt-u odpowiada za
    niepowiadomienie szpitala i jakie poniesie konsekwencje (chociażby
    służbowe) za narażenie zdrowia dziecka?

    [1] https://news.google.com/story/dFTOohFXwKznDfMemaNPPj
    z73Pg2M?hl=pl&ned=pl_pl
    [2] https://www.wprost.pl/zycie/10090148/niemiecka-polic
    ja-wydala-list-gonczy-za-polakami-ktorzy-zabrali-swo
    je-dziecko-z-tamtejszego-szpitala.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-12-04 13:58:52
    Od: p...@g...com

    ha ha ha cytat z prasy (bezstronnej i obiektywnej)

    Teraz ściga ich policja i niemiecki urząd od odbierania dzieci

    Das Jugendamt kann in keinem Fall Eltern das Sorgerecht entziehen (auch nicht
    teilweise). Das Recht zum Eingriff in das Sorgerecht haben ausschließlich die
    Familiengerichte. Die Jugendämter haben im Rahmen der Wahrnehmung des staatlichen
    Wächteramtes aber das Recht und die Pflicht, ggf. Anträge auf (teilweisen)
    Sorgerechtsentzug beim Familiengericht zu stellen oder gem. §1666 BGB ein Verfahren
    wegen Kindeswohlgefährdung beim Familiengericht anzuregen.

    w skrocie gdyby google translator wysiadl

    Jugendamt nie ma prawa pozbawiac praw rodzicielskich to moze tylko sad rodzinny.
    Tak wiem takze sady moga byc stronnicze a ze niemieckie spoleczenstwo sie starzeje
    mloda krew sie przyda :-)

    zazwyczaj jest tak ze Jugendamt dostaje cynk o patologii (alkohol, przemoc w
    rodzinie) i wtedy wkracza, to samo dzieje sie na wniosek policji czy np szkoly
    (dzieci w wieku szkolnym). Niemcy bez najmniejszych skrupulow zglaszaja wladzom
    wszelkie anomalie wiec jesli tatko szarpal mame przy swiadkach to nie byl najlepszy
    pomysl, ani ze mama stala po alkohol z widocznym brzuchem codziennie tuz po otwarciu
    sklepu tak to tez moglo wydac sie podejrzane :-)