  • 1. Data: 2017-12-01 23:29:01
    Temat: bydlaku, chodź na solo!
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/posel-pis-dom
    inik-tarczynski-nazwal-lecha-walese-bydlakiem/6stpbq
    1

    Poseł PiS do Wałęsy: bydlaku, chodź na solo!

    Takie określenie nie powinno paść z ust posła! Polityk PiS Dominik
    Tarczyński w ostrych słowach zareagował na deklarację byłego prezydenta
    Lecha Wałęsy o konieczności "wycięcia z korzeniami" polityków PiS.
    "Zapraszam Cię na solo bydlaku" - napisał na Twitterze poseł Tarczyński.

    - Dziś możemy tylko powiedzieć jedną jeszcze rzecz: kochani, którzy
    widzicie, że ten układ łamie prawo i wy od nich otrzymujecie stanowiska,
    zapamiętajcie: to się skończy i *wytniemy was, z korzeniami wyrwiemy od
    sołtysa do ministra*. Mało tego, sprawdzimy was dokładnie: co
    zrobiliście, jak zrobiliście, jak rządziliście - grzmiał były prezydent
    Lech Wałęsa podczas spotkania z działaczami KOD w Gdańsku. Na spotkaniu
    Wałęsa oficjalnie zadeklarował, że włączy się w działania Komitetu.

    Słowa byłego prezydenta nie spodobały się posłowi PiS Dominikowi
    Tarczyńskiemu. "*Bolek mówi przez media do posła na sejm RP, że "wyrwie
    mnie z korzeniami". Zapraszam Cię na solo bydlaku!"* - napisał poseł na
    Twitterze.

    Bolek mówi przez media do posła na sejm RP, że "wyrwie mnie z
    korzeniami".

    Zapraszam Cię na solo bydlaku! #KOD
    <https://twitter.com/hashtag/KOD?src=hash>#Wałęsa
    <https://twitter.com/hashtag/Wa%C5%82%C4%99sa?src=ha
    sh> #debata
    <https://twitter.com/hashtag/debata?src=hash>#intele
    kt
    <https://twitter.com/hashtag/intelekt?src=hash>

    -- Dominik Tarczynski (@D_Tarczynski) June 28, 2016
    <https://twitter.com/D_Tarczynski/status/74779287324
    9214464>

    Wpis wzbudził wiele kontrowersji. Poseł PiS nie spuścił jednak ani
    odrobinę z tonu. -Były prezydent mówi o posłach na sejm RP jak o
    chwastach i ja mam zachować savoir vivre?! Język równy zarzutów! -
    tłumaczył swój nieparlamentarny język w jednym z komentarzy.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-12-02 06:30:24
    Temat: Re: bydlaku, chodź na solo!
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

  • 3. Data: 2017-12-02 07:09:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2017 o 23:29, Animka pisze:

> [...]
    > chwastach i ja mam zachować savoir vivre?! Język równy zarzutów! -
    > tłumaczył swój nieparlamentarny język w jednym z komentarzy.

    To nie na grupę prawo, bo prawo już kraju nie obowiązuje. Ale pan poseł
    jest śmieszny. Oburzył się biedaczek. Jakoś nie oburzał się jak opasła
    krych łamała wszelkie standardy, a jego szef bez żadnego trybu wyzywał
    innych od kanalii i mord zdadzieckich.

    A co do posła. Panie pośle - ja jednak radzę, żeby pan poseł został w
    granicach prawa, bo jak przyjdzie kiedyś do solo, to może się okazać, że
    suweren wystawi mocniejszego zawodnika niż 70 latka, a słowa pana Wałęsy
    będą prorocze. Tylko się wtedy na prawo nie powołujcie, bo to wy rządy
    prawa w Polsce skończyliście.

    Shrek