  • 1. Data: 2017-12-02 08:53:35
    Temat: Do Animki
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Animka
    Na litość Boską to nie jest śmietnik typu pl.soc.polityka tylko grupa o
    prawie.
    Jeżeli my nie będziemy się szanować, to nikt nie będzie szanował tej grupy.

    Danusia

  • 2. Data: 2017-12-02 09:06:19
    Temat: Re: Do Animki [Szanujmy się nawzajem?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Danusia" <d...@w...pl> pisze:
> [...]
    > o prawie.
    > Jeżeli my nie będziemy się szanować, to nikt nie będzie szanował tej grupy.

    A każdy uczestnik dyskusji na tej grupie zasługuje na szacunek?
    Sama grupa zasługuje jednak by (prawie zawsze) mówić o kimś
    uczestniczącym w dyskusji że jest [...] w sposób pokazowo _kulturalny_.
    Prawnicy powinni to (też) potrafić, nieprawdaż? ;-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2017-12-02 19:20:51
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    A. Filip wrote:

    > A każdy uczestnik dyskusji na tej grupie zasługuje na szacunek?

    A Ty palancie masz wszystkich w du...ie.
    Dopisujesz do tematu swoje idiotyzmy i myslisz, ze to tak trendy - palant
    jestes do kwadratu.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2017-12-02 20:50:55
    Temat: Re: Do Animki
    Od: z <...@...pl>

    Animka chyba w końcu załapała się na etat. BRAWO za wytrwałość :-)
    Teraz przynajmniej będzie coś robić z sensem znaczy z wytycznymi. ;-)

  • 5. Data: 2017-12-03 01:23:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-02 o 08:53, Danusia pisze:
> [...]
    > o prawie.
    > Jeżeli my nie będziemy się szanować, to nikt nie będzie szanował tej

    Czy ja coś napisałam, że nie mam szacunku do siebie? MAM DUŻY szacunek i
    dlatego napisałam.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-12-03 01:26:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-02 o 20:50, z pisze:
    > Animka chyba w końcu załapała się na etat. BRAWO za wytrwałość :-)
    > Teraz przynajmniej będzie coś robić z sensem znaczy z wytycznymi. ;-)

    Nic z tego. Klątwa szatana na mnie spadła i teraz się nie cackam z niczym.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-12-03 08:56:50
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja coś napisałam, że nie mam szacunku do siebie? MAM DUŻY szacunek i
    > dlatego napisałam.

    Przykro mi że nie zrozumiałaś.
    Po prostu patrzyłam na nazwy nowych tematów i widzę autor Animka, Animka,
    Animka, Animka i Animka, a każdy z tych tematów jest o polityce. Jest taka
    mała konstytucja grup dyskusyjnych - nazwa się netetykieta, czasem warto
    sobie przypomnieć co tam pisze.

    Pozdro
    Danusia

  • 8. Data: 2017-12-03 16:31:07
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Animka chyba w końcu załapała się na etat. ...

    Po prostu się pewnie wkużyła, albo ją jakiś wirus wziął, albo bieże.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 9. Data: 2017-12-03 20:04:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2017 08:56:50 +0100, Danusia napisał(a):

    > Jest taka
    > mała konstytucja grup dyskusyjnych - nazwa się netetykieta

    Jestem na newsach od najmarniej 10 lat i obserwuję stopniowy i
    nieprzerwany spadek jakości grup. Typowe zjawiska to lekceważenie
    netykiety (kto dziś o niej słyszał? :), inwazja troli i osób z
    dysfuncjami psychiki, odchodzenie co światlejszych umysłów. Jeśli
    jeszcze czytam grupy to raczej dla obserwacji mechanizmów społecznych
    nimi rządzących niż dla uzyskania jakiejś informacji czy dla jej
    udzielenia. Ciekawe czy za mojego życia nastąpi jakiś renesans.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-12-03 20:26:37
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > nimi rządzących niż dla uzyskania jakiejś informacji czy dla jej
    > udzielenia. Ciekawe czy za mojego życia nastąpi jakiś renesans.

    10 lat temu można było dokładnie to samo napisać :-)