  • 1. Data: 2024-05-21 14:48:21
    Temat: Re: MTK był dobry, jest zły [Putin v. Netanjahu]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2024 06:39:32 +0200, A. Filip wrote:
    > Jakie to szczęście że Izraelczycy arabskich dzieci nie chcą. [A][B]
    >
    > [A] https://www.rmf24.pl/raporty/raport-izrael-w-stanie-
    wojny/news-biden-to-nie-ludobojstwo-stoimy-po-stroni
    e-izraela,nId,7524197

    Tak tak, jak widać Żydzi w USA mają się mocno, ale ... to jakies
    spotkanie ze "społecznością żydowską", to co im miał powiedzieć ? :-)

    Żydów w USA podobo 7.6mln/2.4%, i to juz może zaważyć na wygranych
    wyborach.
    A Arabów na razie ok 3.5mln/~1% - rachunek jest prosty :-)

    > [B] https://wiadomosci.onet.pl/swiat/miedzynarodowy-tryb
    unal-karny-wydal-nakaz-aresztowania-wladimira-putina
    /gx67km1

    Ale na to, to chyba przepis jest.
    Tylko ... zawsze mogą mówic, ze to rosyjskiego pochodzenia dzieci, i
    oni je ratują ..

    Swoją drogą - co oni z tymi dziećmi robią?
    Do adopcji do rodzin, do jakis obozów - niekoniecznie karnych, choć w
    Rosji to różnie może być.

    J.

  • 2. Data: 2024-05-21 17:08:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 14:48, J.F pisze:
    > Żydów w USA podobo 7.6mln/2.4%, i to juz może zaważyć na wygranych
    > wyborach.

    Tylko nie każdy Żyd jest zwolennikiem Izraela. Znam wielu, którzy
    niespecjalnie się utożsamiają z ideami syjonizmu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-05-21 17:48:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2024 17:08:10 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko nie każdy Żyd jest zwolennikiem Izraela. Znam wielu, którzy
    > niespecjalnie się utożsamiają z ideami syjonizmu.

    No ba - w końcu mówimy o takich, co mieszkają w USA, a nie w Izraelu
    :-)

    Co nie znaczy, że będą tolerować jakieś ściganie przez MTK, czy bierną
    postawę prezydenta USA w tej kwestii :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-05-21 21:40:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 17:48, J.F pisze:
    > No ba - w końcu mówimy o takich, co mieszkają w USA, a nie w Izraelu
    > ?
    > Co nie znaczy, że będą tolerować jakieś ściganie przez MTK, czy bierną
    > postawę prezydenta USA w tej kwestii ?

    Mogą to po prostu popierać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-05-22 02:15:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ba - w końcu mówimy o takich, co mieszkają w USA, a nie w Izraelu
    >:-)
    >
    > Co nie znaczy, że będą tolerować jakieś ściganie przez MTK, czy bierną
    > postawę prezydenta USA w tej kwestii :-)

    Zobaczmy jak spolaryzowana poglądowo jest polska średnia krajowa vs.
    polonia amerykańska. Teraz już się chyba trochę wyrównało, ale nie aż
    tak dawno spokojnie poparliby postawienie np. takiego Tuska przed MTK.
    Tak, że ten tego, nie wiem czy to takie oczywiste stwierdzenie kogo
    amerykańscy Żydzi popierają.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2024-05-22 16:35:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 00:15:32 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Zobaczmy jak spolaryzowana poglądowo jest polska średnia krajowa vs.
    > polonia amerykańska. Teraz już się chyba trochę wyrównało, ale nie aż
    > tak dawno spokojnie poparliby postawienie np. takiego Tuska przed MTK.

    A to zależy gdzie. W Chicago wygrał PiS, w Londynie KO.

    > Tak, że ten tego, nie wiem czy to takie oczywiste stwierdzenie kogo
    > amerykańscy Żydzi popierają.

    Może i tak.

    J.

  • 7. Data: 2024-05-26 19:45:01
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tyle że studentów na kampusach więcej.

    -----

  • 8. Data: 2024-05-27 15:35:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 May 2024 19:45:01 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tyle że studentów na kampusach więcej.

    Skoro Senatorowie grożą, to chyba nie chodzi o liczenie studentów na
    kampusach :-)

  • 9. Data: 2024-05-28 12:42:14
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Od ilu lat tam prawo wybiórcze?