  • 1. Data: 2023-11-11 10:00:42
    Temat: Znów pisamki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Znów pismaki chuja do dupy szukajo...

    https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/byly-polic
    jant-smiertelnie-potracil-13-latke-doberman-ucieka-p
    rzed-wiezieniem/3bls6jb,79cfc278

    W skrócie notorycznie chwilowo nie poczytalny były policjant chodzi (a w
    zasadzie jeździ) bezkarny aż zabija trzynastolatkę i po tym jak w końcu
    dostaje wyrok to okazuje się że znikł i nikt go w zasadzie nie szuka. Co
    ciekawe jest tak biedny, że dostał pełnomocnika z urzędu (żona nie
    dostała, mimo że dochody miała wtedy równe zero;)) i to dość
    zaangażowanego. Jednocześnie jest tak niepoczytalny że chwali się
    zdjęciami ze strzelnicy i nikt nie ma problemu z dawaniem broni do ręki
    typowi ani jego udziałami we frikfajtach.

    Odpowiadając na wszelkie argumentacje że przecież "dopsze było" i takie
    jest prawo, mam kontargument - należy takich śmieci traktować mocno
    gazrurką w potylicę tylko tak żeby nikt nie widział i gazrurkę dobrze
    zutylizować. I wedle prawa będzie równie dobrze jak z czynami tego psa.
    Umorzonko z powodu nie wykrycia sprawców i wszystko "dopsze bendzie" i
    zgodnie z prawem:P

    Mam tylko głupie przeczucie, że kulsony akurat wtedy się przyłożą do
    roboty i okaże się że wiele rzeczy, których się nie da normalnie znaleźć
    to tu się da a mieszkanie poza miejscem zameldowania i porzucenie
    gazrurki na 5 metrów za granicą rewiru nie stanowi jednak przeszkód.

    Jak dla mnie plicja jest formacją antyobywatelską i antyspołeczną i jej
    jedyną realną zasługą jest likwidacja przestępczości zorganizowanej (a o
    to głównie dzięki temu, że przeniosła się ona na przestępczość
    gospodarczą). A polskie organy ścigania i wymiar sprawiedliwiści są w
    sumie frontem do patologii i przeciw normalnym obywatelom. Czendż maj majnd.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-11-13 12:32:59
    Temat: Re: Znów pisamki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Nov 2023 10:00:42 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    > ciekawe jest tak biedny, że dostał pełnomocnika z urzędu (żona nie
    > dostała, mimo że dochody miała wtedy równe zero;))

    Ale mąż dobrze zarabiał, poza tym to sprawa cywilna była, a nie karna
    :-P

    > i to dość
    > zaangażowanego. Jednocześnie jest tak niepoczytalny że chwali się
    > zdjęciami ze strzelnicy i nikt nie ma problemu z dawaniem broni do ręki
    > typowi ani jego udziałami we frikfajtach.

    Widac ktos mu zapomniał wpisac w papiery.
    Na czole wytatuować?

    Swoja drogą - dawniej podobno były jakies "żółte papiery", a teraz
    chyba dowód jeden, i nic tam nie ma, ze psychiczny.

    > Odpowiadając na wszelkie argumentacje że przecież "dopsze było" i takie

    IMO - złapią go kiedys, bo choc listu gonczego nie ma, to chyba na
    liscie poszukiwanych jest.

    ale zobacz na co innego:
    -na poczatku piszą "chciała przejechac rowerem przez przejscie",
    dopiero gdzies dalej jest ze pieszo-rowerowe.
    Piesi wtedy pierwszenstwa nie mieli, rowety tak, taki mały znaczek na
    znaku decyduje.

    -wyrok prawomocny? Chyba nie, skoro adwokat mowi o apelacji.
    No ale na apelacje jest tydzien czy dwa, wyrok był w lipcu,
    to juz chyba wiadomo, czy złożył czy nie?

    -"Wziął wcześniej amfetaminę, tyle że wykryto u niego niewielkie
    stężenie odpowiadające poziomowi alkoholu w zakresie 0,2-0,5 promila.
    Czyli zażycie narkotyków zakwalifikowano jako wykroczenie, a nie
    przestępstwo. "
    Ja tam nie wiem - ale amfetamine dawano np pilotom w czasie wojny
    ... czy ona upośledza kierowanie, czy tylko tak formalnie ustalono,
    zeby sie nie okazało, ze akurat ten narkotyk w małych dawkach nie ma
    ma znaczenia ... o "Późniejsze badania wykazały, że to środki
    psychotropowe o działaniu pobudzającym"
    to w koncu dobre na kierowanie, czy złe ? :-P

    -"Jednocześnie sędzia wskazał, że z uwagi na surową karę oraz na to,
    że Krystian G. może mataczyć -- przecież po wypadku wyrzucił do lasu
    torebkę z narkotykami -- "jedynie tymczasowe aresztowanie może
    zabezpieczyć etap postępowania apelacyjnego, zwłaszcza biorąc pod
    uwagę rangę zarzutów i wymiar orzeczonej kary".

    To jak - może mataczyc, 4 lata po zdarzeniu, czy moze uciec?
    Przez 4 lata jakos nie uciekl.

    A ile go chcą trzymac w tym areszcie? No bo pierwsza sprawa trwała jak
    widac 4 lata (covid był), jak apelacja tez 4, i stwierdzą, ze wyrok
    właściwy to 3?
    Albo skierują do ponownego rozpatrzenia?

> [...]
    > zutylizować. I wedle prawa będzie równie dobrze jak z czynami tego psa.
    > Umorzonko z powodu nie wykrycia sprawców i wszystko "dopsze bendzie" i

    No ale przeciez widzisz - "mial zatargi z policją". Czyli go chyba
    niezbyt lubią.
    A co napiszesz, jak umrze w czasie interwencji?
    Ze znowu pismaki najlepiej wyjasnią sprawe ?

> [...]
    > sumie frontem do patologii i przeciw normalnym obywatelom. Czendż maj majnd.

    No coz, poczekamy, zobaczymy. Bedzie Dobra Zmiana 2.0 ... kiedy sie
    spodziewać poprawy policji ? :-P

    J.

  • 3. Data: 2023-11-13 19:08:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 12:32, J.F pisze:

    > Ale mąż dobrze zarabiał, poza tym to sprawa cywilna była, a nie karna
    > :-P

    Sprawa z prawa pracy - tak samo się pełnomocnik z urzędu należy:P Aczy
    dobrze mąż zarabiał - jak na siebie to może i tak, ale liczy się na łba:P

    > Widac ktos mu zapomniał wpisac w papiery.
    > Na czole wytatuować?

    Chodzi mi bardziej o to że kolo ma bardzo selektywną niepoczytalność...

    Tak mi przyszło do głowy, że za niepocztalnych powinien odpowiadać
    właściciel czyli państwo. I wypłacać odszkodowania, zadośćuczynienia i
    nawiązki. Niby jeden chuj bo i tak obywatele zapłacą, ale przynajmniej
    poszkodowanemu albo rodzine przysługiwałoby zadośćuczynienie a niedamski
    chuj jak teraz. No i może by dostrzerzono problem jakby w budżecie była
    pozycja.

    > No coz, poczekamy, zobaczymy. Bedzie Dobra Zmiana 2.0 ... kiedy sie
    > spodziewać poprawy policji ? :-P

    Nie należy się spodziewać. Pisałem kiedyś - w miarę dobry odbiór
    społeczny policji w latach 2000+ był spowodowany tym, ze obywatele nie
    mieli specjalnie z nimi do czynienia. Jakby zrobić ankietę zadowolenia
    klienta na wyjściu z kulsonariatu to byłaby on podobna jak opinia teraz.
    Po prostu za pisu i kowidu policja wyszła do ludzi i teraz po opinię
    "realnych" klientów nie trzeba iść już do kulsonariatu. Innymi słowy
    zawsze było chujowo i będzie dalej, tylko kiedyś nie było widać.

    Już pisałem - do policji raczej bystrzachy nie idą, jak już się trafi to
    raczej ulic zamiatać nie będzie. Więc jak podejdziesz do losowego
    kulsona na ulicy to raczej będzie to znacznie poniżej średniej dla
    stanowisk niefizycznych - innymi słowy pewnie spotkasz dresa tylko w
    mundurze:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!