    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów pisamki
    Date: Mon, 13 Nov 2023 19:08:56 +0100

    W dniu 13.11.2023 o 12:32, J.F pisze:

    > Ale mąż dobrze zarabiał, poza tym to sprawa cywilna była, a nie karna
    > :-P

    Sprawa z prawa pracy - tak samo się pełnomocnik z urzędu należy:P Aczy
    dobrze mąż zarabiał - jak na siebie to może i tak, ale liczy się na łba:P

    > Widac ktos mu zapomniał wpisac w papiery.
    > Na czole wytatuować?

    Chodzi mi bardziej o to że kolo ma bardzo selektywną niepoczytalność...

    Tak mi przyszło do głowy, że za niepocztalnych powinien odpowiadać
    właściciel czyli państwo. I wypłacać odszkodowania, zadośćuczynienia i
    nawiązki. Niby jeden chuj bo i tak obywatele zapłacą, ale przynajmniej
    poszkodowanemu albo rodzine przysługiwałoby zadośćuczynienie a niedamski
    chuj jak teraz. No i może by dostrzerzono problem jakby w budżecie była
    pozycja.

    > No coz, poczekamy, zobaczymy. Bedzie Dobra Zmiana 2.0 ... kiedy sie
    > spodziewać poprawy policji ? :-P

    Nie należy się spodziewać. Pisałem kiedyś - w miarę dobry odbiór
    społeczny policji w latach 2000+ był spowodowany tym, ze obywatele nie
    mieli specjalnie z nimi do czynienia. Jakby zrobić ankietę zadowolenia
    klienta na wyjściu z kulsonariatu to byłaby on podobna jak opinia teraz.
    Po prostu za pisu i kowidu policja wyszła do ludzi i teraz po opinię
    "realnych" klientów nie trzeba iść już do kulsonariatu. Innymi słowy
    zawsze było chujowo i będzie dalej, tylko kiedyś nie było widać.

    Już pisałem - do policji raczej bystrzachy nie idą, jak już się trafi to
    raczej ulic zamiatać nie będzie. Więc jak podejdziesz do losowego
    kulsona na ulicy to raczej będzie to znacznie poniżej średniej dla
    stanowisk niefizycznych - innymi słowy pewnie spotkasz dresa tylko w
    mundurze:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!