    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów pisamki
    Date: Mon, 13 Nov 2023 12:32:59 +0100

    On Sat, 11 Nov 2023 10:00:42 +0100, Shrek wrote:
    > Znów pismaki chuja do dupy szukajo...
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/byly-polic
    jant-smiertelnie-potracil-13-latke-doberman-ucieka-p
    rzed-wiezieniem/3bls6jb,79cfc278

    > W skrócie notorycznie chwilowo nie poczytalny były policjant chodzi (a w
    > zasadzie jeździ) bezkarny aż zabija trzynastolatkę i po tym jak w końcu
    > dostaje wyrok to okazuje się że znikł i nikt go w zasadzie nie szuka. Co
    > ciekawe jest tak biedny, że dostał pełnomocnika z urzędu (żona nie
    > dostała, mimo że dochody miała wtedy równe zero;))

    Ale mąż dobrze zarabiał, poza tym to sprawa cywilna była, a nie karna
    :-P

    > i to dość
    > zaangażowanego. Jednocześnie jest tak niepoczytalny że chwali się
    > zdjęciami ze strzelnicy i nikt nie ma problemu z dawaniem broni do ręki
    > typowi ani jego udziałami we frikfajtach.

    Widac ktos mu zapomniał wpisac w papiery.
    Na czole wytatuować?

    Swoja drogą - dawniej podobno były jakies "żółte papiery", a teraz
    chyba dowód jeden, i nic tam nie ma, ze psychiczny.

    > Odpowiadając na wszelkie argumentacje że przecież "dopsze było" i takie

    IMO - złapią go kiedys, bo choc listu gonczego nie ma, to chyba na
    liscie poszukiwanych jest.

    ale zobacz na co innego:
    -na poczatku piszą "chciała przejechac rowerem przez przejscie",
    dopiero gdzies dalej jest ze pieszo-rowerowe.
    Piesi wtedy pierwszenstwa nie mieli, rowety tak, taki mały znaczek na
    znaku decyduje.

    -wyrok prawomocny? Chyba nie, skoro adwokat mowi o apelacji.
    No ale na apelacje jest tydzien czy dwa, wyrok był w lipcu,
    to juz chyba wiadomo, czy złożył czy nie?

    -"Wziął wcześniej amfetaminę, tyle że wykryto u niego niewielkie
    stężenie odpowiadające poziomowi alkoholu w zakresie 0,2-0,5 promila.
    Czyli zażycie narkotyków zakwalifikowano jako wykroczenie, a nie
    przestępstwo. "
    Ja tam nie wiem - ale amfetamine dawano np pilotom w czasie wojny
    ... czy ona upośledza kierowanie, czy tylko tak formalnie ustalono,
    zeby sie nie okazało, ze akurat ten narkotyk w małych dawkach nie ma
    ma znaczenia ... o "Późniejsze badania wykazały, że to środki
    psychotropowe o działaniu pobudzającym"
    to w koncu dobre na kierowanie, czy złe ? :-P

    -"Jednocześnie sędzia wskazał, że z uwagi na surową karę oraz na to,
    że Krystian G. może mataczyć -- przecież po wypadku wyrzucił do lasu
    torebkę z narkotykami -- "jedynie tymczasowe aresztowanie może
    zabezpieczyć etap postępowania apelacyjnego, zwłaszcza biorąc pod
    uwagę rangę zarzutów i wymiar orzeczonej kary".

    To jak - może mataczyc, 4 lata po zdarzeniu, czy moze uciec?
    Przez 4 lata jakos nie uciekl.

    A ile go chcą trzymac w tym areszcie? No bo pierwsza sprawa trwała jak
    widac 4 lata (covid był), jak apelacja tez 4, i stwierdzą, ze wyrok
    właściwy to 3?
    Albo skierują do ponownego rozpatrzenia?

    > jest prawo, mam kontargument - należy takich śmieci traktować mocno
    > gazrurką w potylicę tylko tak żeby nikt nie widział i gazrurkę dobrze
    > zutylizować. I wedle prawa będzie równie dobrze jak z czynami tego psa.
    > Umorzonko z powodu nie wykrycia sprawców i wszystko "dopsze bendzie" i
    > zgodnie z prawem:P

    No ale przeciez widzisz - "mial zatargi z policją". Czyli go chyba
    niezbyt lubią.
    A co napiszesz, jak umrze w czasie interwencji?
    Ze znowu pismaki najlepiej wyjasnią sprawe ?

> [...]
    > roboty i okaże się że wiele rzeczy, których się nie da normalnie znaleźć
    > to tu się da a mieszkanie poza miejscem zameldowania i porzucenie
    > gazrurki na 5 metrów za granicą rewiru nie stanowi jednak przeszkód.
    >
    > Jak dla mnie plicja jest formacją antyobywatelską i antyspołeczną i jej
    > jedyną realną zasługą jest likwidacja przestępczości zorganizowanej (a o
    > to głównie dzięki temu, że przeniosła się ona na przestępczość
    > gospodarczą). A polskie organy ścigania i wymiar sprawiedliwiści są w
    > sumie frontem do patologii i przeciw normalnym obywatelom. Czendż maj majnd.

    No coz, poczekamy, zobaczymy. Bedzie Dobra Zmiana 2.0 ... kiedy sie
    spodziewać poprawy policji ? :-P

    J.