  • 81. Data: 2018-05-09 11:36:56
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pctunv$gnc$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 09.05.2018 o 01:19, J.F. pisze:

    >Ale jak policja odnosi sukcesy, to pewnie ich zasługa i "te pieniądze
    >im się po prostu należą"?

    Bo wlasciwie motywowali :-)

    >Mieli. Przecież nie zdymisjonowali chi na dróg dzień po śmierci
    >Stachowiaka, a po tym jak nieudolnie ukryli sprawę i "sprawa się
    >rypła".

    Ale ja tak co do zasady.

    >A rodzina nie jest jakoś stroną w sprawie (oskarżyciel posiłkowy czy
    >coś w tym stylu)?

    Nie wiem, ale niedawno sie sprytnie od takiego uwolnili.
    http://wmeritum.pl/kibole-zamordowali-mu-syna-teraz-
    wlasna-reke-szuka-sprawcow-spoczne-dopoki-znajde/228
    957

    a-informatorow-dziennikarza-ktory-ujawnil-kulisy-smi
    erci-Stachowiaka.html
    >To dla dobra podejrzanego.

    Ale dziennikarz na razie nie jest podejrzany :-)

    J.

  • 82. Data: 2018-05-09 11:37:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Może należałoby podejśc do problemu jak w stanach, że nagranie z
    > rejestratora jest czymś co może oczyścić policjanta z zarzutów, więc w
    > jego interesie jest by nagrania były, a gdy ich nie ma i jest słowo
    > przeciw słowu, wierzy się obywatelowi.

    Na początek może wystarczyć wymienienie ustawowo miejsc gdzie
    nagranie/rejestracja ma _obowiązek_ dziać a jak nie działa to słowo
    policjanta staje się równe słowu obywatela (policja/policjant _ustawowo_
    traci typowe/praktyczne domniemanie większej wiarygodności).

    Dopóki policja i konkretni policjanci nie zaczną _ostro_ obrywać po
    dupie za niedziałające nagrywanie/rejestracja to szybko mało się zmieni.
    W ilu sprawach kojarzycie podanie kto i jak mocno oberwał za nie
    działający policyjny monitoring (na komisariatach)? [Ja w żadnej ale
    specjalnie nie śledziłem wiec jeszcze mam (słabą) nadzieje że się mylę.]

    --
    A. Filip

  • 83. Data: 2018-05-09 13:35:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 11:31 AM, J.F. wrote:
    > A potem sie trafi, ze awaria byla przypadkowa, z winy sprzetu, a kowala
    > powiesili :-(

    Nie, ponieważ to się da zweryfikować.

    Obecna sytuacja jest chora bo się nic nie da zweryfikować a prokurator
    domniemywa niewinnośc słodkich cherubinków z komendy.

    > Przestepcy im podpowiedzieli - nos parasol przy pogodzie :-)

    Myslisz ze im tak budynki przeciekają że pada w środku i to norma że
    chodza z parasolką?

  • 84. Data: 2018-05-09 16:04:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 May 2018 01:18:37 +0200, w <pctb8r$so5$1@node1.news.atman.pl>, RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Ostatnio jakaś idiotka w todze sędziego udowodniła że pałowanie
    > skutego więźnia przez funkcjonariusza bandytę też nie jest karalne.

    Nie pierdziel, że to wina sędziego.
    Tak się prokuratura wiadomo-dlaczego postarała.

  • 85. Data: 2018-05-09 16:43:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/9/2018 11:31 AM, J.F. wrote:

    >Nie, ponieważ to się da zweryfikować.

    Da, albo nie da.
    A ze wydzielona osoba ... jedna sie bedzie znala i usunie bez sladu,
    inna bedzie tylko sumienna i oberwie za niewinnosc :-)

    >Myslisz ze im tak budynki przeciekają że pada w środku i to norma że
    >chodza z parasolką?

    Wiadomo ze nie, ale co z tego - wyszedl ktos z parasolka,
    odlaczyl/zamalowal kamere, a nie wiadomo kto.
    I co teraz - bedziesz sprawdzal kto ma parasol ?
    Wszyscy maja - czasem pada :-)

    J.

  • 86. Data: 2018-05-09 19:35:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 16:04, r...@k...pl pisze:

    > Nie pierdziel, że to wina sędziego.
    > Tak się prokuratura wiadomo-dlaczego postarała.

    Gwoli ścisłości, to nie prokuratura uznała niską szkodliwość społeczną
    czynu.

    Shrek

  • 87. Data: 2018-05-09 19:38:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 16:43, J.F. pisze:

    > Da, albo nie da.

    Da się. Monitoring to nie jest wynalazek sprzed dwóch lat, gdzie dopiero
    prowadzi się badania jak go skutecznie używać. Ale nie w tym nawet
    problem, bo nawet jak się nagrało jak policjanci zabili człowieka, to
    nawet im zarzutów nie postawiono.

    Shrek

  • 88. Data: 2018-05-09 19:40:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 11:23, J.F. pisze:

    > A artykul zacytujesz ?

    Idź na komisariat i sprawdź. Pewnie okaże się że pod terroryzm podpadasz;)

    Shrek

  • 89. Data: 2018-05-09 19:43:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 11:36, J.F. pisze:

    > Ale ja tak co do zasady.

    Co do zasady szef ponosi odpowiedzialność polityczną za podwładnych.

    Shrek

  • 90. Data: 2018-05-09 20:36:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Co do zasady szef ponosi odpowiedzialność polityczną za podwładnych.
    >
    > Shrek

    Ale taką jak Tusk za Arabskiego? :-)

    Stosuj zasady jakie chcesz _jeśli jesteś konsekwentny_.

    --
    A. Filip