  • 71. Data: 2018-05-09 06:37:33
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 00:58, J.F. pisze:

    > Albo odwrotnie - dzieki temu policja ma dowod, ze uzywala paralizatora
    > wlasciwie,

    Nawet prokurator aż tak mocno sobie e chuja nie poleciał i że używali go
    niewłaściwie uznał (przekroczenie uprawneń).

    > No, we Wroclawiu jakos nie bylo slychac o pieszczeniu pradem, ale z
    > drugiej strony trudno mi uwierzyc, zeby to byl pierwszy raz
    > funkcjonariusza/y.

    Tym bardziej że ponoć miał adekwatną ksywkę, co oznacza, że nie dość, że
    to nie był pierwszy raz, to wszyscy koledzy o tym wiedzieli.

    Shrek

  • 72. Data: 2018-05-09 06:43:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiedziałem, że to wtyczka od monitoringu a komendant kazał
    > oszczedzać. Prund kosztuje.

    Problem nie jest w tym, że nie da się dobrze zrobić CCTV (bo się da),
    tylko w tym, że prokuratura nie zamierza ścigać tego typu przestępstw,
    więc zawsze mnożna się wytłumaczyć w najbardziej absurdalny sposób i
    znajdzie się biegły, który ustali że nie da się tego tłumaczenia
    całkowicie wykluczyć a prok sprawę imorzy albo podstawi jakiś lipny
    zarzut o wadze zaśmiecania chodnika.

    Gdyby tak służby i prokuatura działały w innych sprawach to nikomu by
    nigdy żadnych zarzutów nie postawił, bo podejrzany by po prostu
    powiedział, że to nie on i już. Prokurator by uwierzył a już napewnie by
    tego nie wykluczył - sprawa do zamknięcia.

    Shrek

  • 73. Data: 2018-05-09 06:51:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 01:19, J.F. pisze:

    > Komendant wojewodzki czy miejski, ani tez minister nie jest tez
    > bezposrednio odpowiedzialny za kazda toalete komisariatow nizszego
    > szczebla.

    Ale jak policja odnosi sukcesy, to pewnie ich zasługa i "te pieniądze im
    się po prostu należą"?

    > Wiec zachodzi pytanie - powinni dostac natychmiastowe dymisje, czy
    > najpierw powinni dostac czas na ukaranie podwladnych.

    Mieli. Przecież nie zdymisjonowali chi na dróg dzień po śmierci
    Stachowiaka, a po tym jak nieudolnie ukryli sprawę i "sprawa się rypła".

    > A tak swoja droga - to co wycieklo do TVN, to z prokuratury czy
    > policji? Moze sa jeszcze uczciwi policjanci ? Albo prokuratorzy.

    A rodzina nie jest jakoś stroną w sprawie (oskarżyciel posiłkowy czy coś
    w tym stylu)?

    > Ale juz niedlugo, bo prokurator szuka zrodla wycieku
    > https://dorzeczy.pl/kraj/63502/Fakt-Prokuratura-szuk
    a-informatorow-dziennikarza-ktory-ujawnil-kulisy-smi
    erci-Stachowiaka.html

    > ... choc z drugiej strony ... no taki ma zasr* obowiazek.

    To dla dobra podejrzanego.

    Shrek

  • 74. Data: 2018-05-09 08:30:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/9/2018 12:50 AM, J.F. wrote:
    > Moze miec akumulator i tak ustawione kamery, ze zdazy zarejestrowac
    > kto wyciagnal wtyczke.

    Wystarczy aby urzadzenie zapisujące było w pomieszczeniu do którego
    dostep ma jedna osoba. W razie braku winnych wiadomo komu urwać dupę
    więc właściciel dupy ma motywację żeby nie uczestniczyć w korupcji. Że
    można zasłonić kamerę? Można, ale nie podejrzewalbym misiów w mundurach
    że znajdą metode jak to zrobić dyskretnie i bez zostawiania śladow.

    > No ale wyciagniecie wtyczki przeciez nie jest karalne :-)

    Podobnie jak nie jest karalne wciskanie pedalu gazu. Wszystko zależy od
    kontekstu.

  • 75. Data: 2018-05-09 09:07:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 16:54, A. Filip pisze:

    > A ile kojarzysz wielkich afer ze zrobieniem wielkiego rabanu _karnego_
    > (a już przynajmniej bardzo ostro dyscyplinarnego) z "wcięcia z
    > premedytacją" zapisów policyjnych rejestratorów? Cudownie się to
    > przenigdy nie trafia czy się to zamiata pod dywan albo co najmniej
    > takich brudów się nie pierze publicznie?
    >
    > Czy może podobne "konsekwencje+" już były ale umknęły mojej uwadze?
    >
    > W policji nie służą anioły ale ludzie. _Powinni_ służyć ludzie bardzo
    > wyraźnie lepsi od przeciętnej i _przeciętnie_ może nawet tak jest.

    Może należałoby podejśc do problemu jak w stanach, że nagranie z
    rejestratora jest czymś co może oczyścić policjanta z zarzutów, więc w
    jego interesie jest by nagrania były, a gdy ich nie ma i jest słowo
    przeciw słowu, wierzy się obywatelowi.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 76. Data: 2018-05-09 09:09:13
    Od: p...@g...com

    --No ale wyciagniecie wtyczki przeciez nie jest karalne :-)

    od monitoringu ? oczywiscie ze jest

  • 77. Data: 2018-05-09 10:07:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 01:19, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A tak swoja droga - to co wycieklo do TVN, to z prokuratury czy
    > policji? Moze sa jeszcze uczciwi policjanci ? Albo prokuratorzy.

    Z policji, prokuratura też dostała z policji.
    Wersja nieoficjalna głosi że ktoś chciał medialną aferę zrobić
    bo posypały się głowy a potem były awanse na te miejsca.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2018-05-09 11:23:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--No ale wyciagniecie wtyczki przeciez nie jest karalne :-)
    >od monitoringu ? oczywiscie ze jest

    A artykul zacytujesz ?

    J.

  • 79. Data: 2018-05-09 11:28:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Zapewne nikt sie nie przyznaje i nie ma dowodow na konkretna osobe :-)

> [...]
    >rejestratora jest czymś co może oczyścić policjanta z zarzutów, więc
    >w jego interesie jest by nagrania były, a gdy ich nie ma i jest słowo

    A u nas sie wierzy policjantowi, bo przeciez funkcjonariusz na sluzbie
    nie klamie :-)

    W USA tez roznie bywa - tylko ze tam decyduja przysiegli, to roznie
    moga orzec, i to niezaleznie od tego, czy kamera jest, czy jej nie ma
    :-)

    J.

  • 80. Data: 2018-05-09 11:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/9/2018 12:50 AM, J.F. wrote:

    >Wystarczy aby urzadzenie zapisujące było w pomieszczeniu do którego
    >dostep ma jedna osoba. W razie braku winnych wiadomo komu urwać dupę
    >więc właściciel dupy ma motywację żeby nie uczestniczyć w korupcji.

    A potem sie trafi, ze awaria byla przypadkowa, z winy sprzetu, a
    kowala powiesili :-(

    > Że można zasłonić kamerę? Można, ale nie podejrzewalbym misiów w
    > mundurach że znajdą metode jak to zrobić dyskretnie i bez
    > zostawiania śladow.

    Przestepcy im podpowiedzieli - nos parasol przy pogodzie :-)

    J.