  • 1. Data: 2018-04-30 02:20:12
    Temat: nie ciesz sie za wczesnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-04-29/z-winy
    -szpitala-wychowywal-sie-w-obcej-rodzinie-teraz-ma-o
    ddac-przyznane-wczesniej-zadoscuczynienie/

    "Przez pomyłkę, jako nowo narodzone dziecko, został wydany nie swoim
    rodzicom.
    Sąd zdecydował, że za cierpienie, problemy z tożsamością i zerwane
    więzy rodzinne należy mu się 450 tys. zł zadośćuczynienia.

    Wyrok był prawomocny, pieniądze wypłacono. W tym momencie wydawało
    się, że państwo polskie, choć w niewielkim stopniu wynagrodzi rodzinom
    cierpienia. Tak się jednak nie stało.

    Wojewoda Dolnośląski złożył kasację i po wieloletniej batalii sądowej
    zapadł wyrok, który zszokował rodziny.
    Sąd Najwyższy uznał, że poszkodowani muszą oddać przyznane pieniądze i
    to z odsetkami.

    - Rozumiemy krzywdę tych dzieci, rodziców dzieci oraz całego otoczenia
    rodzin, jednak orzeczenie Sądu Najwyższego uniemożliwia wypłaty
    zadośćuczynienia za to.
    Ja rozumiem, że to może wydawać się niesprawiedliwe, jednak sądy są
    organami, które stosują prawo, więc nie mogą wydać orzeczenia, które
    wydaje się sprawiedliwe, ale jest niezgodne z prawem - tłumaczy
    rzecznik prasowy Sądu Najwyższego Michał Laskowski.

    Okazało się, że w momencie zamiany dzieci nie było przepisów mówiących
    o zadośćuczynieniu za tego typu krzywdę.
    Zgodnie z wcześniejszymi wyrokami, pieniądze rodzinom jednak
    wypłacono,
    a teraz państwo domaga się ich zwrotu i to z odsetkami."

    A gdzie te zasady sprawiedliwosci spolecznej ?

    J.

  • 2. Data: 2018-04-30 02:28:57
    Temat: Re: nie ciesz sie za wczesnie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-30 o 02:20, J.F. pisze:

> [...]
    > a teraz państwo domaga się ich zwrotu i to z odsetkami."
    >
    > A gdzie te zasady sprawiedliwosci spolecznej ?

    Tylko cham daje i zabiera. Nawet gówno z pod siebie zje.

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-04-30 07:12:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-30 o 02:28, Animka pisze:

    > Tylko cham daje i zabiera. Nawet gówno z pod siebie zje.

    Sprecyzuj kogo masz na myśli.

    Zdaje się że uchwalono niedawno ustawę która pozwala takie wyroki jednak
    naprostować.

  • 4. Data: 2018-05-09 01:22:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2018 07:12:33 +0200, z napisał(a):

    > Sprecyzuj kogo masz na myśli.
    > Zdaje się że uchwalono niedawno ustawę która pozwala takie wyroki jednak
    > naprostować.

    Ale czy nie po to, aby Ziobro mogl dostac odszkodowanie ?

    J.

  • 5. Data: 2018-05-09 02:20:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 01:22, J.F. pisze:

    > Ale czy nie po to, aby Ziobro mogl dostac odszkodowanie ?

    Ziobro jest w porządku jak narazie. Szkoda, że zawistni zaczęli mu kłody
    pod nogi podstawiać.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-05-09 02:30:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 02:20, Animka pisze:

    > Ziobro jest w porządku jak narazie. Szkoda, że zawistni zaczęli mu kłody
    > pod nogi podstawiać.

    Szydło naobiecała, minister edukacji i ta pani z rudymi włosami też
    naobiecała. Teraz po trochu zabierają.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-05-13 18:19:46
    Od: f...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > A gdzie te zasady sprawiedliwosci spolecznej ?
    >
    > J.

    Na stronie SN pewnie masz uzasadnienie, trza by się wczytać, ale
    komu się chce?

  • 8. Data: 2018-05-13 21:13:07
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 18:19, f...@g...com pisze:

    > Na stronie SN pewnie masz uzasadnienie, trza by się wczytać, ale
    > komu się chce?

    No, takiemu durniowi jak ty Obesrany Urynale na pewno się nie chce. I
    tak byś zresztą nie zrozumiał. Jak zwykle

    --
    Sonn