  • 101. Data: 2018-05-11 15:29:18
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pd35d6$94j$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 10.05.2018 o 21:55, J.F. pisze:

    >Dlatego, że to prokurator twierdzi, że pokrzywdzony po prostu "wzioł
    >i umar", bez związku z działaniami kulonów.

    >Na przykład oskarżając rutynowo matki, co mi dzieci umarły?

    Ale u nich ma "brak opieki".

    >Zresztą - nagrało się, wyniki sekcji mówiły o trzech czynnikach,
    >które spowodowały śmierć, w tym dwóch to duszenie i rażenie.

    Raczej tylko jako prawdopodobnych przyczyn.

    >Ja bym jednak w roli podmiotu eksperymentu widział proka. Oskarżony
    >ma prawo do obrony i prawo to obejmuje lecenie w chuja.

    Jak twierdzi, ze nie uzywal paralizatora, to tak.
    Jak jednak mamy dowod na uzycie, a oskarzony lub jego obronca
    twierdza, ze to nie mialo wplywu na smierc ... eksperyment jak
    najbardziej na miejscu :-0

    >JF - "ale to nie ta sprawa";)

    Jeszcze nie wiadomo :-P

    >>> Tak. Wiem. Seryjny samobójca. Ponoć już trzy lata wcześniej

    >Szczerze wątpie. Nie zapominaj o duszeniu i biciu.

    Raczej tak - taser w ogolnosci jest dosc bezpieczny.
    Tym niemniej kilka przypadkow smierci po uzyciu bylo, to powinni
    policjanci byc swiadomi, ze to niebezpieczne narzedzie.

    >Nie da się wycofać zarzutu spowodowania śmierci, bo prok takiego nie
    >postawił.

    To jeszcze mozna dolozyc.
    Gdyby jednak postawil, a potem eksperyment pokazal, ze sie myli ?

    I jeszcze by trzeba odszkodowanie placic :-)

    J.

  • 102. Data: 2018-05-11 18:23:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2018 o 10:16, r...@k...pl pisze:

    > Może prokuratura tak przedstawiła sprawę, że i niska szkodliwość była
    > naciągnięciem sprawy przez sąd w górę? Aby chociaż posiłkowi mogli wystąpić na
    > drogę cywilną?

    Sąd nie może zwrócić sprawy do prokuratury, jak ma wątpliwości?

    > Czyli cel założony przez prokuraturę został osiągnięty.
    > Ale pierdzielenie, że to wina sądu, będzie.

    I słusznie. Sąd może zwrócić sprawę do proka.

    Shrek

  • 103. Data: 2018-05-11 18:33:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2018 o 15:29, J.F. pisze:

    > Ale u nich ma "brak opieki".

    Który to brak w żaden sposób nie _spowodował_ śmierci. BTW - jak cię
    zatrzymują, to nie ciąży na nich obowiązek opieki?

    > Raczej tylko jako prawdopodobnych przyczyn.

    Więc trzeba udusić prokuratora, wtedy będzie wiadomo czy duszenie
    powoduje śmierć czy nie.

    > Raczej tak - taser w ogolnosci jest dosc bezpieczny.

    To ja mam inny pomysł. Proka pierdolnijmy taserem, poduśmy i niech go
    trochę obtłuką, a ja w grupie kontrolnej zażyję alkohol i śladowe ilości
    narkotyków. Zobaczymy kto przeżyje:)

    > To jeszcze mozna dolozyc.

    Zdałoby się.

    > Gdyby jednak postawil, a potem eksperyment pokazal, ze sie myli ?
    >
    > I jeszcze by trzeba odszkodowanie placic :-)

    Jak już pisałem - trzeba zrobić grupę kontrolną i jak przeżyję, totłuc,
    dusić i razić proka jeszcze raz. Aż do skutku;)

    Shrek