  • 11. Data: 2018-05-01 12:58:29
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Jedyny poprawny wniosek może być w tej sytuacji taki, że winny pobiciom
    > jest psujący "się" monitoring.

    Taaaaaaaak. Wszystkiemu winni są informatycy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2018-05-01 13:00:16
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >... spoleczenstwo dziala tylko dzieki temu, ze policja bije, tego kogo
    > powinna, wiec logika Grazyny jest prawidlowa :-)

    Ty pewnie za dużo oglądasz Korony Królów i średniowieczne bajki czytasz zbyt
    często.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 13. Data: 2018-05-01 13:02:48
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >...... niech nikt potem ode mnie nie wymaga zaufania do formacji, której co
    >chwila ktoś umiera w czasie wykonywania przez nią czynności ....

    Bo dawniej policja pszyjeżdżała jak był trup.
    Teraz policja pszyjeżdża by był trup.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2018-05-01 16:10:36
    Od: p...@g...com

    Grażyna wykazuje rażące braki w logice bo społeczna szkodliwość takiego czynu jest
    szczególnie wysoka. Policjant nie może zatłuc aresztanta, lekarz nie może handlować
    narządami itp. Takie wyroki to woda na młyn lepszej zmiany więc jak przyjdą po
    Grażynę będę patrzył z obojętnością ;-)

  • 15. Data: 2018-05-01 16:21:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 07:10:36 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Grażyna wykazuje rażące braki w logice bo społeczna szkodliwość
    > takiego czynu jest szczególnie wysoka. Policjant nie może zatłuc
    > aresztanta,

    Skoro zostal aresztowany, to przeciez jest winny, niewinnego by nie
    zamkneli :-)

    >lekarz nie może handlować narządami itp.

    Takiego to zatluc w areszcie :-)

    Chociaz ... jak podaje pavulon, zeby wiecej zarobic, to oczywiscie
    zatłuc, ale jak tylko "niewlasciwie rozdziela", to gdzie tu jakas
    wysoka szkodliwosc ? :-)

    > Takie wyroki
    > to woda na młyn lepszej zmiany więc jak przyjdą po Grażynę będę
    > patrzył z obojętnością ;-)

    Tylko czy ona juz nie jest sama z dobrej zmiany.

    I co - w Ziobrze ostatnia nadzieja ? :-)

    P.S. kolejny przypadek, kamera byla, ale jakos nie pomogla
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-10-01/celowa
    l-w-opone-trafil-prawie-w-serce-panstwo-w-panstwie-o
    -1930-w-polsat-news/

    J.

  • 16. Data: 2018-05-01 16:54:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 16:10, p...@g...com pisze:
    > Takie wyroki to woda na młyn lepszej zmiany więc jak przyjdą po Grażynę będę
    patrzył z obojętnością ;-)

    Przecież partia już sądy odzyskała.

    Shrek

  • 17. Data: 2018-05-01 19:30:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 16:54, Shrek pisze:

    > Przecież partia już sądy odzyskała.

    Głośno dyskutowany wyrok na prawie pół miliona dowodzi że tylko
    zdaniem oszołomów.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-05-01 19:52:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 19:30, RadoslawF pisze:

    > Głośno dyskutowany wyrok na prawie pół miliona dowodzi że tylko
    > zdaniem oszołomów.

    Przybliżysz?

    Shrek

  • 19. Data: 2018-05-01 20:31:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 19:52, Shrek pisze:

    > Przybliżysz?

    Sprawa Doroty Wellman przeciw Jackowi Piekarze.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-05-01 21:02:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2018 o 20:31, RadoslawF pisze:

    > Sprawa Doroty Wellman przeciw Jackowi Piekarze.

    Rzeczywiście głupia sprawa, ale w sumie co mógł zrobić sąd, skoro
    pozwany nie przejmował się odbieraniem korespondencji?

    Shrek.