    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów kamery się popsuły
    Date: Tue, 1 May 2018 08:56:58 +0200

    W dniu 01.05.2018 o 08:20, A. Filip pisze:

    > Bo to jest polski/policyjny "inteligentny monitoring". Wie kiedy ma nie
    > działać na szkodę policji. Ty sądzisz że w innych krajach takie
    > "budzące wątpliwości" awarie się nie zdarzają dość systematycznie?

    Sądzę. I jak _dla_mnie_ przesądza to o tym, że policja ma coś do
    ukrycia. To czy jestem w stanie to udowodnić to inna inszośc, ale niech
    nikt potem ode mnie nie wymaga zaufania do formacji, której co chwila
    ktoś umiera w czasie wykonywania przez nią czynności i akurat monitoring
    im się psuje. Może nie da się ich skazać, ale nie można wymagać od
    inteligentnych ludzi wiary w ich niewinność.

    > Do sprawy karnej to była awaria - interpretacja na korzyść oskarżonych
    > policjantów. W sądzie opinii publicznej to było kolejne celowe krycie
    > policyjnych dup - interpretacja na niekorzyść tych co powinni być
    > profesjonalni _jako organizacja_. Za "korzyść w sądzie" policja zapłaci
    > gdzie indziej, czy to było celowe czy tym razem nie.

    Ale drugie dno jest takie, że policjanci zostali uznani winnymi... ale
    niska szkodliwość społeczna.

    Shrek.