  • 1. Data: 2005-02-16 11:04:16
    Temat: Zakaz prowadzenia dzialalnosci
    Od: " Robert" <o...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    chciałem zapytać o opinię na temat pewnego problemu, który jest dla mnie
    uciążliwy, a z tego co wiem, często się pojawia w umowach o pracę.

    Pracodwaca w umowie o pracę umieszcza zapis, że:

    "pracownik nie może podjąć jakiejkolwiek dzialalności zarobkowej bez zgody
    pracodawcy"

    Myślę, że Konstytucja gwarantuje mi prawo do prowadzenia działalności
    gospodarczej i pracodawca nie ma prawa ograniczać moich praw, o ile
    działalność nie ma charakteru nieuczciwej konkurencji (zupelnie inna branża).

    Czy w związku z tym, zapis taki jest nieprawomocny ?
    Czy mogę się tym nie przejmować i robić swoje ?

    dzięki ..

    Robert

  • 2. Data: 2005-02-16 11:08:21
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia dzialalnosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    branża).

    > Czy w związku z tym, zapis taki jest nieprawomocny ?
    > Czy mogę się tym nie przejmować i robić swoje ?

    przedewszystkim nie musisz tam pracowac, jezu jak mnie tacy ludzie lecza.
    Pozniej narzekaja ze pracy nie ma.

    Pomysl nieco bardziej logicznie, jezeli zaczniesz prowadzic swoja
    dzialalnosc dodatkowo,
    bedzie ona pozerac twoja energie wobec czego staniesz sie mnie wydajny dla
    Twojego
    pracodawcy, jezeli Ci sie to nie podoba, zloz wypowiedzenie.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-16 11:36:17
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

> [...]
    > Twojego
    > pracodawcy, jezeli Ci sie to nie podoba, zloz wypowiedzenie.

    Mnie też tacy mecza co odpisuja ludziom na posty nie na temat.
    Autor pytał jasno i wyraźnie czy zapis pracodawcy stoi w zgodzie z prawami
    nadrzędnymi konsytucja, kk, kc itd...

    To czy ma czy nie ma ochoty tam pracować nie stanowi tematu pytania więc
    odpowiedź twoja pewnie na nic mu sie przydała.

  • 4. Data: 2005-02-16 11:55:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > To czy ma czy nie ma ochoty tam pracować nie stanowi tematu pytania więc
    > odpowiedź twoja pewnie na nic mu sie przydała.

    wyrazilem swoje zdanie na ten temat i nikt mi tego nie zabroni, poniewaz
    jest to grupa dyskusyjna ktora czyta kilka tysiecy osob i na ktorej jak
    nazwa wskazuje
    sie dyskutuje, , jezeli autor watku
    oczekuje tylko i wylacznie porady prawnej to nie sie wybierze do radcy
    prawnego
    czy czegos w tym rodzaju.

    P.

  • 5. Data: 2005-02-16 13:06:14
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    Robert wrote:

    > Czy w związku z tym, zapis taki jest nieprawomocny ?
    > Czy mogę się tym nie przejmować i robić swoje ?

    imho tak

    http://bdp.e-wro.com/articles.php?lng=pl&pg=6

    --
    Biuro Doradztwa Prawnego
    http://bdp.e-wro.com

  • 6. Data: 2005-02-16 14:56:50
    Od: "Levis" <l...@p...onet.poczta>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > wyrazilem swoje zdanie na ten temat i nikt mi tego nie zabroni, poniewaz
    > jest to grupa dyskusyjna ktora czyta kilka tysiecy osob i na ktorej jak
    > nazwa wskazuje
    > sie dyskutuje

    Raczej nie bardzo. Poczytaj sobie netykiete. Zabierasz tylko cenne miejsce
    na serwerach nic pozytecznego nie wnoszac do dyskusji a pozniej normalny
    czlowiek musi sie przekopywac przez setki takich bezwartosciowych postow jak
    Twoj i moj w tym momencie. Co Cie interesuje czy on bedzie mniej wydajny czy
    wiecej, zajmij sie swoja wydajnoscia. Czlowiek pyta o konkretne rzeczy a Ty
    tu wyjezdzasz ze swoimi komentarzami.
    --
    Levis

  • 7. Data: 2005-02-16 16:07:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Levis wrote:
    > Użytkownik "Przemek R."

    [ciach]

> [...]
    > czlowiek musi sie przekopywac przez setki takich bezwartosciowych postow jak

    ...i właśnie dlatego przemuś m.in. u mnie kibluje w KF-ie - co też i
    Tobie radzę uczynić :)

  • 8. Data: 2005-02-16 17:46:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> popełnił 16 lut 2005
    na pl.soc.prawo utwór news:cuvr38$1fc$2@opal.futuro.pl:

    > ...i właśnie dlatego przemuś m.in. u mnie kibluje w KF-ie - co też i
    > Tobie radzę uczynić :)
    I kto Ci teraz da wódki?
    /tej z powiedzenia/

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2005-02-16 17:52:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "stern - biuro" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > imho tak
    >
    > http://bdp.e-wro.com/articles.php?lng=pl&pg=6

    I po co przemus swoje popierdółki puszczasz zasmiecajac grupe, skoro TUTAJ
    stern dal jednoznaczna odpowiedz na postawione pytanie?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-02-17 11:44:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    czy
    > wiecej, zajmij sie swoja wydajnoscia. Czlowiek pyta o konkretne rzeczy a

    bujaj sie, poczytaj lepiej czym jest grupa dyskusyjna, odpowiedzi konkretne
    na temat to mozesz
    otrzymac na grupach technicznym pl.comp. (...)
    A jak sie nie podoba to jak juz wiele razy pisalem na grupie wyp , stad
    zaloz sobie forum na www,
    i wtedy decyduj kto moze na nim pisac.

    P.