    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz prowadzenia dzialalnosci
    Date: Wed, 16 Feb 2005 12:08:21 +0100

    > Myślę, że Konstytucja gwarantuje mi prawo do prowadzenia działalności
    > gospodarczej i pracodawca nie ma prawa ograniczać moich praw, o ile
    > działalność nie ma charakteru nieuczciwej konkurencji (zupelnie inna
    branża).

    > Czy w związku z tym, zapis taki jest nieprawomocny ?
    > Czy mogę się tym nie przejmować i robić swoje ?

    przedewszystkim nie musisz tam pracowac, jezu jak mnie tacy ludzie lecza.
    Pozniej narzekaja ze pracy nie ma.

    Pomysl nieco bardziej logicznie, jezeli zaczniesz prowadzic swoja
    dzialalnosc dodatkowo,
    bedzie ona pozerac twoja energie wobec czego staniesz sie mnie wydajny dla
    Twojego
    pracodawcy, jezeli Ci sie to nie podoba, zloz wypowiedzenie.

    P.