  • 1. Data: 2005-02-16 11:50:16
    Temat: Magazyn - pytanie
    Od: "Zbigniew Kowalski" <m...@v...pl>

    Witam
    Piszę na grupę pierwszy raz więc witam wszystkich.
    Moje pytanie dotyczy magazynu ale dokladniej: czy istnieje przepis prawa który
    zabrania sprzedaży detalicznej z powierzchni magazynowej ??
    Dziekuję z góry za pomoc
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-16 17:09:36
    Temat: Re: Magazyn - pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Kowalski" <m...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:3ed3.000004ec.42133377@newsgate.onet.pl...

> [...]
    który
    > zabrania sprzedaży detalicznej z powierzchni magazynowej ??

    A co to jest sprzedaż detaliczna? Panie, ja kilogram ziemniaków w hurcie
    sprzedaję, bowiem to więcej niż jeden ziemniak.

  • 3. Data: 2005-02-16 18:43:19
    Od: "Zbigniew Kowalski" <m...@v...pl>

    > A co to jest sprzedaż detaliczna? Panie, ja kilogram ziemniaków w hurcie
    > sprzedaję, bowiem to więcej niż jeden ziemniak.

    Jak tak dalej pojdzie to nie bede mogl tymi ziemniakami handlowac - urzad
    miasta chce zamknac moj sklep poniewaz sprzedaje te ziemniaki z magazynu, co
    ponoc jest niezgodne z prawem budowlanym poniewaz w umowie dzierzawy z urzedem
    miasta wystepuje slowo magazyn i ono jednoznacznie okresla ze moge tam tylko te
    ziemniaki skladowac i nic wiecej ?

  • 4. Data: 2005-02-16 20:55:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    urzedem
    > miasta wystepuje slowo magazyn i ono jednoznacznie okresla ze moge tam

    Prawdopodobnie użytkujesz wynajęty lokal niezgodnie z umową. Miałeś tam
    mieć magazyn a zrobiłes sklep. Poza tym miasto pewnie liczy inne stawki
    czynszu za lokal handlowy a inne (niższe) za magazyn.
    A być może dodatkowo nie spełniasz jakichś warunków bhp/ppoż/sanepid/itp
    wymaganych w przypadku sklepu?

    Alek

  • 5. Data: 2005-02-17 06:58:48
    Od: "Zbigniew K" <m...@v...pl>

    > Poza tym miasto pewnie liczy inne stawki
    > czynszu za lokal handlowy a inne (niższe) za magazyn.

    Place tyle samo za metr kwadratowy co sasiedzi niezaleznie od tego czy na
    działce znajduje się magazyn, sklep, plac manewrowy itp.

    > A być może dodatkowo nie spełniasz jakichś warunków bhp/ppoż/sanepid/itp
    > wymaganych w przypadku sklepu?

    Spelniam _wszystkie_ te warunki inaczej nie moglbym tam otworzyc sklepu.