  • 11. Data: 2005-02-17 11:47:54
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia dzialalnosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I po co przemus swoje popierdółki puszczasz zasmiecajac grupe, skoro TUTAJ
    > stern dal jednoznaczna odpowiedz na postawione pytanie?

    bo mnie lecza tacy ludzie, pozniej placza ze pracy nie maja.
    nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wylecial by raz dwa.
    Wkocncu al;bo sie zgadza na to co jest w umowie albo nie.
    Sam dokonal wyboru.

    P.

  • 12. Data: 2005-02-17 12:46:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    popełnił 17 lut 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > bo mnie lecza tacy ludzie, pozniej placza ze pracy nie maja.
    Jesli "lecza" z takimi efektami, niech sie nie dziwia, ze przy takiej skutecznosci
    roboty nie maja. Powinni sie nawet cieszyc, ze ich za bezskutecznosc nie pozywasz
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-02-17 13:00:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    skutecznosci
    > roboty nie maja. Powinni sie nawet cieszyc, ze ich za bezskutecznosc nie

    :-)

    P.

  • 14. Data: 2005-02-17 20:42:59
    Od: "Levis" <l...@p...onet.poczta>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > bujaj sie
    ^^^^^^^^^
    > A jak sie nie podoba to jak juz wiele razy pisalem na grupie
    > wyp , stad
    ^^^^^^^^

    trzymaj zgryz buraku
    nie odpisuj bo i tak nie bede czytal, hehe

  • 15. Data: 2005-02-18 12:44:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Levis" <l...@p...onet.poczta> napisał w wiadomości
> [...]
    > ^^^^^^^^
    >
    > trzymaj zgryz buraku
    > nie odpisuj bo i tak nie bede czytal, hehe

    wal sie

  • 16. Data: 2005-02-19 22:00:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Raczej nie bardzo. Poczytaj sobie netykiete.

    Nie zmusisz go do tego;)))
    Rzadki przypadek tumana. Olej trolla. Jesteś nielicznym który go jeszcze nie
    ma w kibelku( kilka tysięcy;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2005-02-20 10:37:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie zmusisz go do tego;)))
    > Rzadki przypadek tumana. Olej trolla. Jesteś nielicznym który go jeszcze
    > nie ma w kibelku( kilka tysięcy;)))

    ten mezczyzna w MediaMarkt nie robi zakupów

  • 18. Data: 2005-02-20 17:17:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ten mezczyzna w MediaMarkt nie robi zakupów

    Homofob to nie mężczyzna. :-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt