  • 311. Data: 2006-11-24 17:47:23
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 23 Nov 2006 09:00:51 +0000 (UTC),
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> screamed:

    Dużo programów przy deinstalacji zostawia w rejestrze ustawienia
    użytkownika. Tak, że bez ręcznego usuwania wpisów w rejestrze się
    zazwyczaj nie obejdzie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 18:47:49 user up 11170 days, 6:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Wherever you go... there you are.

  • 312. Data: 2006-11-24 17:48:56
    Temat: Re: Zaj?cie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 24 Nov 2006 13:31:11 +0100,
    Sowiecki Agent <przemyslaw.rokicki.tniijtnijtnijkochanietnij@gazeta
    .pl> screamed:

    > no ten program troche wieicej razy nadpiisuje usiunietet dane, podobnine
    > jak ninszczcarka apod linnuxem 35 razy :)

    Tylko, że w systemach plików z dziennikiem takie wielokrotne
    nadpisywanie nie jest wielokrotnym nadpisywaniem. <:
    Chyba, że przy dostępie do dysku typu "raw".

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 18:49:12 user up 11170 days, 6:44, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    ... REALITY.SYS Corrupted -- Unable to recover Universe

  • 313. Data: 2006-11-24 18:19:20
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

> [...]
    > >>

    > Dużo programów przy deinstalacji zostawia w rejestrze ustawienia
    > użytkownika. Tak, że bez ręcznego usuwania wpisów w rejestrze się

    Po za tym nietrudno wyobrazic sobie zlosliwy program dopisujacy do
    rejestu calkiem dowolne wpisy, i nagle czlowiek staje sie "posiadaczem"
    Adobe Suite, Corel Suite, Adobe Premiere, Autocad 14, 3D Max, oraz 156
    gier...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 314. Data: 2006-11-24 18:56:41
    Od: "yamamoto3" <y...@W...gazeta.pl>

    sango <k...@c...pl> napisał(a):

    > boisz sie, ze odwiedza tych co pisali w powyzszym wątku ? ;-)

    hmm, ci co czuja, ze chca sie wypowiedziec ale sie boja represji powinni
    uzywac tego:

    http://tor.eff.org/index.html.pl

  • 315. Data: 2006-11-24 19:11:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > rejestu calkiem dowolne wpisy, i nagle czlowiek staje sie "posiadaczem"
    > Adobe Suite, Corel Suite, Adobe Premiere, Autocad 14, 3D Max, oraz 156

    Nietrudno wyobrazić sobie równiez usuwanie aplikacji za pomoca przycisku
    delete.

    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 316. Data: 2006-11-24 22:58:08
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > rejestu calkiem dowolne wpisy, i nagle czlowiek staje sie "posiadaczem"
    > Adobe Suite, Corel Suite, Adobe Premiere, Autocad 14, 3D Max, oraz 156

    Jestem ciekaw jakby to sąd rozpatrywał. Jest to chyba pewna poszlaka na
    poprzednie posiadanie - jednak nie jest to na pewno teraźniejsze posiadanie.

    A.

  • 317. Data: 2006-11-24 23:53:41
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > Z tego co wiem, to zwykłym policjantom nawet nie wolno dotknąć takiego
    > komputera. Jeśli nie ma z nimi biegłego informatyka, to po prostu
    > wyłączają
    > go i zabierają do badań. Zresztą nawet i to jest bez sensu, bo oprócz
    > szyfrowania są inne sposoby na ochronę danych, np. ktoś może spowodować że
    > po wpisaniu błędnego hasła (przy uruchamianiu komputera) uruchamia sie
    > jakiś program stosujący DBAN i dane ze wszystkich dysków szybko idą sie
    > kochać :)) Programy są dostępne za free.

    pod warunkiem ze uruchomi sie dysk starowy, a nie podebnie pod
    pecet informatyka

  • 318. Data: 2006-11-25 08:33:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Nov 2006, Ath wrote:

    > Trudno powiedzieć. Logicznie patrząc, jeśli jest tylko ikonka to nie jest to
    > program PS. Z drugiej strony jeśli brakuje tylko 1 DLL to chyba jest.

    Znaczy: "nadyżycie prawa cytatu" :]

    pzdr, Gotfryd

  • 319. Data: 2006-11-25 09:52:16
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 24 Nov 2006 23:58:08 +0100, ath napisał(a):

    > Jestem ciekaw jakby to sąd rozpatrywał. Jest to chyba pewna poszlaka na
    > poprzednie posiadanie - jednak nie jest to na pewno teraźniejsze posiadanie.

    Ja mam dziesiątki takich wpisów po trialach...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 320. Data: 2006-11-25 17:36:09
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    > Odpowiedz mi proszę, po co zabezpieczać coś co z założenia jest legalne ?
    > Nawet przy założeniu, że masz dane, co do których nie wyrażasz zgody na
    > ukazanie ich osobom trzecim ?
    >
    > W trakcie kontroli policji trzeba było podać hasło, samemu pokazać co masz
    > i jeśli nie było tam danych, co do których skierowana była akcja, nie
    > byłoby tego całego bałaganu.

    bo mam tam np: hasla prwyatne zeczy, zdjecia swojego malego,
    poczte z kochanka itp co mogloby zrujnowac moje prywatne zycie
    itp