  • 321. Data: 2006-11-25 18:05:35
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > bo mam tam np: hasla prwyatne zeczy, zdjecia swojego malego,
    > poczte z kochanka itp co mogloby zrujnowac moje prywatne zycie
    > itp

    Policji to nie interesuje. Masz si e obnazyc, chocby cie to mialo
    kosztowac strate zaufania klientow, rozstanie z zona i inne tragedie
    rodzinne.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 322. Data: 2006-11-25 19:50:23
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Policji to nie interesuje. Masz si e obnazyc, chocby cie to mialo
    > kosztowac strate zaufania klientow, rozstanie z zona i inne tragedie
    > rodzinne.

    no i z tego powodu tego nie zrobie
    bede szyfrowal bo utrata malzenskiego zwiazku mimo popelnionych bledow
    jest mi w cenie...
    oczywiscie rozpatrujemy sytuacje gdy przychodza do domu
    i zabieraja bo maja swoje jakies tam widzimi sie...
    bo jakim prawem zabieraja cos do czego nie maja dostepu?
    moze tak od razu zgaraniac luksusowe auta z ulicy i sprawdzac przez lata
    ich legalnosc pochodzenia, ludzie do czego to dochodzi

  • 323. Data: 2006-11-25 19:54:55
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli nie odczytają dysków, to zarzutów o jego zawartość nie dostaniesz.
    > Ale jeśli handlowałeś pirackimi kopiami, to można wykazać, że znajdujące
    > się u kupujących płyty zostały nagrane na Twoich nagrywarkach. Wówczas
    > sprzęt najpewniej ulegnie przepadkowi jako narzędzie przestępstwa.
    > Znalezienie przez biegłego śladów używania takiego lub innego
    > oprogramowania raczej nie wystarczy, do przedstawienia Ci zarzutu jego
    > posiadania. Bo nie ma pewności, czy nie usunąłeś tego wcześniej, a to było
    > by dobrowolne odstąpienie od przestępstwa.

    jesli nieczego nie znajda to ci cos spreparuja...
    malo to ludzi zostalo wkreconych i malo to niewinnych siedzi w wiezieniach?
    gdyby nasz system byl na tyle sprawny i wiarygodny bez cienia watpliwosci
    nieszyfrowalbym danych, nie bornilbym sie przed kontrolami itp
    no ale jak do ludzi sie podchodzi jak do bandytow to chyba mam prawo
    jakos bronic sie przed byciem wmanewrowanym w rozne dziwne sytuacje zyciowe
    znacie ta sytuacje w gdansku gdzie mimo swiadkow wjezdzjacy woz policyjny
    spowodowal
    wypadek? chyba nie musze przypominac jak zalatwiono uczciwych ludzi na szaro

  • 324. Data: 2006-11-25 20:06:42
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    yamamoto3 napisał(a):

    Jakubowska wyczyściła dysk, a i tak wszystko co było przedtem odtworzyli.
    Chyba, że szyfrowanie a sformatowanie dysku to wielka różnica.

    a co ona tam potrafi przenisc poczte do kosza?:)
    co z tego ze go skasowala, trzeba bylo go nadpisac filmikami i finito...

  • 325. Data: 2006-11-25 20:12:15
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0611220933120.2404@athlon64...
    > Tak, jak na dzisiejsze techniki szyfrowanie o wystarczającej mocy
    > jest skuteczniejsze od jednokrotnego "wyczyszczenia" - te drugie
    > daje szansę na laboratoryjne szukanie śladów.
    > IMO wielokrotne zamazanie rownież nie daje szans.

    to zaczyna robic sie ciekawie, jesli wielokrotne zapisywanie
    nie daje rady?
    mowisz o przestrzeni serwisowej dysku? co na niej jest zapisywane?
    POLECAM BARDZO DOBRY PORGRAMIK
    http://www.evidence-eliminator.com/
    Wyczysci ci kompa ewidentnie, kiedys mialem przyjemnosc bawic sie wersja
    testowa
    strasznie drogie to cos...

  • 326. Data: 2006-11-25 20:40:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > moze tak od razu zgaraniac luksusowe auta z ulicy i sprawdzac przez lata
    > ich legalnosc pochodzenia, ludzie do czego to dochodzi

    Nie podpowiadaj :]

  • 327. Data: 2006-11-25 20:42:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    > yamamoto3 napisał(a):
    >
    > Jakubowska wyczyściła dysk, a i tak wszystko co było przedtem odtworzyli.

    Bo podstawową zasdą przy przekrętach, jest wyjac dysk, rozbic mlotkiem,
    kawalki polac kwasem a to co zostanie spalic.

    W koncu dysk do laptopa to 400-600 zlotych.

    PC-ciarze moga pozbyc sie dysku jeszcze taniej.

  • 328. Data: 2006-11-26 03:42:14
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > Nie podpowiadaj :]

    no tu raczej nie ma z czego ironizowac:P
    po prostu na to wychodzi ze moga cos zabierac co nie jest ich wlasnoscia
    cieszyc sie tym na uzytek wlasny a pozniej oddac z pisemkiem wsio ok:)
    tyle ze juz dawno ten sprzet stracil wartosc a jego pozniejsza uzytecznosc
    jest znikoma
    i gdzie tutaj sa jakiekolwiek prawa uczciwych obywateli?

  • 329. Data: 2006-11-26 03:44:20
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    > Bo podstawową zasdą przy przekrętach, jest wyjac dysk, rozbic mlotkiem,
    > kawalki polac kwasem a to co zostanie spalic.
    >
    > W koncu dysk do laptopa to 400-600 zlotych.
    >
    > PC-ciarze moga pozbyc sie dysku jeszcze taniej.

    moga, ale w sytuacji podbramkowej juz jest po prostu za pozno
    na takie manewry

  • 330. Data: 2006-11-26 10:24:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kris wrote:

    > po prostu na to wychodzi ze moga cos zabierac co nie jest ich wlasnoscia
    > cieszyc sie tym na uzytek wlasny a pozniej oddac z pisemkiem wsio ok:)

    Albo pisemkiem - sprzet zostal zarekwirowany uszkodzony i niekompletny.
    Jednakze znaleziono na dysku pirackie wewrsje oprogramowania windows
    oraz autocad, adobe, itp... ;)

    > i gdzie tutaj sa jakiekolwiek prawa uczciwych obywateli?

    Gdzie tutaj zasada, ze to wine trzeba udowodnic i bez udowodnienia winy
    nie wolno karac obywatela?

    Ja wiem gdzie, gleboko w d....e ;)