  • 11. Data: 2016-11-30 17:25:10
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony - problemy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-11-16 o 11:12, Matli pisze:

    > A bez porozumienia? Bo coś mi się wydaje, że najemca nie będzie skłonny
    > do porozumień.
    > Jakieś niestandardowe rozwiązania? Podwyżka, coś zrobić z opłatami,
    > jakieś utrudnienia?
    > W ostateczności rozważam niepłacenie do elektrowni za prąd. Za
    > miesiąc-dwa będzie odłączenie. I potem jak najemca się wyprowadzi zrobię
    > wpłatę (100-200 pln).
    > A może są sposoby aby szybciej odłączyli?

    Ale lokator za Ciebie też może to zapłacić :-) Co więcej, jak Tobie
    zapłaci, a Ty nie zapłacisz, to masz na karku prokuratora za
    przywłaszczenie.

    Wyprowadzenie lokatora zgodnie z prawem, to jest straszna woltyżerka.
    Musisz wypowiedzieć umowę. Potem pozwać do sądu. Eksmisja, to dopiero,
    jak lokal zastępczy będzie. Niestandardowe - jak to napisałeś -
    rozwiązania są o tyle ryzykowne, że działają, dokąd lokator na to
    pozwoli. Jak nie pozwoli, to szybko możesz sobie narobić kłopotów. No i
    wiele zależy od tego, czy lokato ma gdzie się wyprowadzić i tylko
    piętrzy problem, czy naprawdę nie ma - i nic wówczas skuteczne nie będzie.

  • 12. Data: 2016-12-06 20:37:59
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    > Nieskuteczna.

    Na przyszłość trzeba będzie podpisywać umowy na czas określony na 6 mies.