  • 1. Data: 2016-11-19 17:28:51
    Temat: Jakie mam rachunki?
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/1864

    Zapytałem w BZWBK więc, gdzie to mam aktywne rachunki i po dwóch tygodniach
    dostałem listę, która zgadza się w 80% z rzeczywistością.

    BZWBK przekazał listę pozyskaną z "Centralnej Informacji" -- jest tam lista
    około 60 BSów, ze statusem "brak odpowiedzi" -- ok nie mam tam rachunków,
    ale dlaczego nie odpowiedziały na zapytanie?

    Jest też VWBank, gdzie akurat rachunek mam i też "brak odpowiedzi"

    Nie ma za np Citi, PEKAO - a mam tam rachunki kart...

    I teraz nie wiem, czy to wina BZWBK i składac reklamacje, bo nie zapytali "o
    wszystkie rachunki we wszystkich bankach"...

    I nie wiem dlaczego VW mimo obowiązku nie odpowiedział, ma ktoś pomysł jak
    "ukarać" opieszałych/leni? Znaczy sie komu zgłosić niestosowanie sie do
    ustawy.

    CROSS: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    FUT: pl.soc.prawo
    --