  • 1. Data: 2016-11-21 16:37:50
    Temat: Poświadczenie nieprawdy w kredycie...
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.tvn24.pl/lodz-bedzie-walczyc-o-expo-bez-z
    danowskiej,693631,s.html

    Czy ja dobrze zrozumiałem drugi zarzut: Hanna Z. złożyła nieprawdziwe
    oświadczenie, że zapłaciła Włodzimierzowi G. części ceny w kwocie
    150k jako wkład własny, ale de facto nie zapłaciła.
    Skąd bank o tym się dowiedział?
    Co to bankowi przeszkadzało, skoro (zakładam), że kredyt był spłacany
    czy po prostu zadziałała sprężyna polityczna?
    Jaka jest konsekwencja - wypowiedzenie umowy kredytu? Bo rozumiem,
    jak jest spłacany to co bankowi to przeszkadza? Wypowiedzenie to też
    problem i strata dla banku.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-21 17:15:02
    Temat: Re: Poświadczenie nieprawdy w kredycie...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 16:38:02 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > oświadczenie, że zapłaciła Włodzimierzowi G. części ceny w kwocie
    > 150k jako wkład własny, ale de facto nie zapłaciła.
    Prokurator wygrzebał.
    > Co to bankowi przeszkadzało, skoro (zakładam), że kredyt był spłacany
    > czy po prostu zadziałała sprężyna polityczna?
    Pewnie przypadkiem to nie wyszło.
    > Jaka jest konsekwencja - wypowiedzenie umowy kredytu? Bo rozumiem,
    > jak jest spłacany to co bankowi to przeszkadza? Wypowiedzenie to też
    > problem i strata dla banku.

    Wypowiedzenie kredytu to nie zawsze strata dla banku.
    A co do podlinkowanego artykułu to wygląda mi że Hanna Z. zawierała fikcyjne umowy z
    Włodzimierzem G.(jej partner jak piszą)żeby wyciągnąć z banku tańszą kasę jako
    kredyty hipoteczny.
    700tys od 2009 roku już spłacone jak twierdzi Hanna Z.
    Ciekawe czy faktycznie i kiedy spłacone.

  • 3. Data: 2016-11-21 17:51:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Nov 2016 08:15:02 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Wypowiedzenie kredytu to nie zawsze strata dla banku.

    Jako się rozgrzebuję sprawę jeszcze niespłaconego kredytu, w której
    przez kombinacje udzielono ten kredyt, to raczej nic innego jak
    strata nie należy się spodziewać.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-11-21 17:52:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Prokurator wygrzebał.

    Tak sam z siebie? Szok.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-11-21 18:05:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    On Mon, 21 Nov 2016 08:15:02 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>

    >Tak sam z siebie? Szok.

    Jesli sprawdza oswiadczenia majatkowe/podatkowe, to moze i nie ...

    J.

  • 6. Data: 2016-11-21 18:08:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Jako się rozgrzebuję sprawę jeszcze niespłaconego kredytu, w której
    >przez kombinacje udzielono ten kredyt, to raczej nic innego jak

    W sensie, ze jak zamkniesz kredytobiorce, to na pewno nie splaci ?
    A to zalezy ile juz splacil i jak zabezpieczony kredyt - potrafie
    wskazac z zyskiem dla banku :-)

    Bo jesli, mimo "wyludzenia" kredyt od lat jest splacany ... to nie
    wiadomo - poki splaca to nie przeszkadzac, czy bankowe tabelki sa
    pewne - wkrotce mu mozliwosci splacania znikna :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-11-21 18:20:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 17:52:12 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Tak sam z siebie? Szok.

    700tys spłaciła niby w 6lat.
    Oświadczenie majątkowe może ktoś weryfikował i wyszło że zarabia miesięcznie 10tys a
    rat spłaca 15tys,.
    Jeden taki ośmiornicojadek miał przez zegarek kłopoty a tu 700tys spłacone w 6lat i
    do tego dziwne sprzedawanie nieruchomości między partnerami.
    A może spłaciła dopiero w marcu 2016/jak już prokurator grzebał?
    Rożnie może być.

  • 8. Data: 2016-11-21 18:22:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >Co to bankowi przeszkadzało, skoro (zakładam), że kredyt był spłacany
    >czy po prostu zadziałała sprężyna polityczna?

    Gdzies tam pojawia sie kwestia nieujawnionego zadluzenia
    kredytobiorcy - kredyt 350 tys na zakup dzialki wartej 500 bank
    chetnie da, ale jak kredytobiorca ma dodatkowe dlugi, to i ocena
    ryzyka inna.

    No i kwestia narazenia banku w okresie przejsciowym - np bank
    przelewa, pani Hanna ginie w wypadku, sprzedajacy mowi ze kwota nie
    wplynela w calosci, przeniesienia wlasnosci nie ma ...

    >Jaka jest konsekwencja - wypowiedzenie umowy kredytu? Bo rozumiem,
    >jak jest spłacany to co bankowi to przeszkadza? Wypowiedzenie to też
    >problem i strata dla banku.

    Jak pani prezydent straci stanowisko i przestanie splacac, to tez
    bedzie strata :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-11-21 19:15:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Dajcie mi człowieka, a nasz prokurator coś wygrzebie".
    Może by się PiS zajął gospodarką i żałosnym kursem złotówki (czytaj: okradaniem
    Polaków przez Zachód - strefę eurodolara)??
    Ale to trudniejsze niż złapanie w swietle kamer jednego pedofila.

    -----

  • 10. Data: 2016-11-21 19:25:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 19:15:31 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > "Dajcie mi człowieka, a nasz prokurator coś wygrzebie".
    Pomijając przypadek Hanny Z to jednak po coś oświadczenia majątkowe osoby publiczne
    składają.
    I jeśli przykładowo w 2011 taki ktoś ma 700tys kredytu w oświadczeniu majątkowym a w
    2015 tego kredytu już tam nie ma to jak najbardziej zasadne jest sprawdzenie tego.