1. Data: 2006-08-02 00:31:17
Temat:Wypadek!
Od:"ANUSIA" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewięć dni temu (niedziela-dzień wolny od pracy)zostałam
dotkliwie ugryziona przez dużego psa(nos i policzek).Pies był na
swoim terenie,tzn.w swoim domu.Ja natomiast bylam gościem w tym
domu.Nie obeszło się bez interwencji chirurga.Najcieńszą nitką
jaką ,w moin przekonaniu posiadał szpital ,załatano mi policzek i
kawałek nosa.Ale jestem oszpecona do końca moich dni.Czy uzyskam
jakieś odszkodowanie z PZU(Jestem w pracy ubezpieczona,co miesiąc mam
regularnie potrącaną składkę).Nie chce występować z roszczeniami
wobec właściciela.Wcześniej znałałam tego psa, nie był to moj
pierwszy kontakt z nim.Pies jest z natury łagodny.W dniu wypadku
wcześniej bawił sie ze mną piłeczką .Zaatakował mnie w chwili,gdy
chciałam otworzyć drzwi od łazienki właściciela.Nie wiem ,czy
ubezpieczenie w PZU,opłacane przez zakład pracy(oczywiście z moich
poborów)obejmuje tego rodzaju wypadki?A jeśli obejmuje,to w jakiej
wys.mogę uzyskać odszkodowanie?Jestem załamana psychicznie.KOBIETA Z
BLIZNĄ.Anna.

2. Data: 2006-08-02 04:49:35
Temat:Re: Wypadek!
Od:witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

ANUSIA wrote:
> [...]
> poborów)obejmuje tego rodzaju wypadki?A jeśli obejmuje,to w jakiej
> wys.mogę uzyskać odszkodowanie?Jestem załamana psychicznie.KOBIETA Z

Blizny po pewnym czasie, a w ostateczności po operacji plastycznej mogą
być niewidoczne.
Jeśli chodzi o ubezpieczenie, to zależy od tego co to za ubezpieczenie.
Ale podejrzewam, że jakieś odszkodowanie dostaniesz.
Szczegółów dopytuj w pracy, numer polisy itp itd.
Zwykle to wygląda tak, że po zakończeniu leczenia z całą dokumentacją i
wypełnionym wnioskiem idzie się do PZU. Oni oceniają uszczerbek na
zdrowiu i na tej podstawie wypłacają odszkodowanie.
Na wielkie kwoty bym nie liczył.

Dałaś mi bardzo dobry przykład, że żaden pies nawet najbardziej znany
nie jest przewidywalny.

3. Data: 2006-08-02 05:43:02
Od:"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANUSIA" <s...@i...pl> napisał

>Nie chce występować z roszczeniami wobec właściciela.

Jednak sprawdź czy przypadkiem w ramach ubezpieczenia domu nie ma on
ubezpieczenia OC. Jeśli tak, to dowiedz się czy obejmuje ono takie
zdarzenie. Wtedy mogłabyś wystąpić o odszkodowanie z tej właśnie polisy.

4. Data: 2006-08-02 07:52:10
Od:"qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:eapasv$39c$5@inews.gazeta.pl...
> Na wielkie kwoty bym nie liczył.

Dokładnie. 2 lata temu zostałem napadnięty. Został połamany ząb (tylko korzeń
był ok). Wstawienie implantu kosztował 600zł, a z PZU dostałem 100zł z groszami.
Żałosne.

5. Data: 2006-08-02 08:06:59
Od:"Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dałaś mi bardzo dobry przykład, że żaden pies nawet najbardziej znany
> nie jest przewidywalny.

czlowiek tez i czego to niby dowodzi?

P.

--
prawie jak rzetelna informacja
www.ZbigniewZiobro.pl

6. Data: 2006-08-02 11:48:56
Od:"earl" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemek R. napisał(a):

> czlowiek tez i czego to niby dowodzi?
>
> P.
>
> --
> prawie jak rzetelna informacja
> www.ZbigniewZiobro.pl
> prawie robi wielką różnicę
> www.ZbigniewZiobro.ORG (R) :-)

przede wszystkim jendak od własciciela bo przy całej sympatii to jego
pies, powinien mieć ubezpieczenie odpow.cywilnej - wtedy zgłosić
ubezpieczycielowi i tyle
a poza tym z ubezp. NNW [następstw nieszcz. wypadków], na pewno masz
w pracy albo może bank cię ubezpieczył jak zakładałaś konto etc.

7. Data: 2006-08-02 14:14:19
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

ANUSIA wrote:

> jakieś odszkodowanie z PZU(Jestem w pracy ubezpieczona,co miesiąc mam

Ubezpieczona z tytułu?...

> regularnie potrącaną składkę).Nie chce występować z roszczeniami
> wobec właściciela.Wcześniej znałałam tego psa, nie był to moj

Dlaczego? Przecież to właśnie właściciel powinien bulić.

> pierwszy kontakt z nim.Pies jest z natury łagodny.W dniu wypadku
> wcześniej bawił sie ze mną piłeczką .Zaatakował mnie w chwili,gdy
> chciałam otworzyć drzwi od łazienki właściciela.Nie wiem ,czy

Właściel ma bulić, a pies powinien zostać zlikwidowany.

8. Data: 2006-08-02 20:16:18
Od:Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
oto co powstało:

> a pies powinien zostać zlikwidowany.

Co to znaczy zlikwidowany?
Poza tym pytanie dotyczyło czegoś innego, po co dorzucać dodatkowe -
niepotrzebne - trzy grosze?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
|| JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

9. Data: 2006-08-02 23:11:42
Od:"ANUSIA" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-08-02 23:15:16
Od:"ANUSIA" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa napisał(a):

> Ubezpieczona z tytułu?...

> Dlaczego? Przecież to właśnie właściciel powinien bulić.

> Właściel ma bulić, a pies powinien zostać zlikwidowany.
Piszesz,ze pies powinien zostac zlikwidowany.Tak nie mozna.Sama
również jestem wlascicielką psa.Anusia.