  • 1. Data: 2006-08-02 06:36:03
    Temat: przymusowy urlop
    Od: Remedios86 <r...@i...pl>

    Czy pracodawca ma prawo wysłać pracownika na przymusowy urlop? Jeśli
    tak, to w jakich sytuacjach?
    Odbywam staż z urzędu pracy w placówce oświatowej. Wiadomo - są wakacje
    i praktycznie nic się nie dzieje, dlatego szef chce, żeby urlopy zostały
    wykorzystane do końca sierpnia, bo od września zaczyna się zapierdziel
    :) Nie mam ochoty iść teraz na urlop, nie pasuje mi, a on mi ciągle o
    tym chrzani, mówi, że nie puści mnie we wrześniu ani w październiku.
    Staż mam do końca listopada, przecież i tak będę musiała wykorzystać do
    tego czasu urlop. Poza tym nie pełnię żadnej ważnej roli w firmie,
    jestem głównie "dziewczynką na posyłki", a oprócz mnie jest jeszcze
    jedna stażystka, która na pewno spokojnie "wystarczyłaby" na te jesienne
    dni, kiedy byłabym na urlopie (przez max. 2 tygodnie)
    To jak jest z tym przymusowym urlopem?