  • 1. Data: 2006-08-01 22:21:10
    Temat: Błedny NIP i brak podpisu na fakturze
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@g...pl>

    Witam

    w zwiazku z tym iz dowiedzialem sie, ze mam wyrok nakazowy za sprawe sprzed
    kilku lat i chce wniesc o jego uchylenie, czy podstawa takowego uchylenia
    moze byc blednie wystawiona faktura - ma inny NIP niz posiada moja firma.
    Faktura nie ma tez podpisu mojego, ale nie widac na niej klauzuli o zgodzie
    na taki tryb jej przyjecia. Notabene firma, ktorej niby cos "wisze" naruszyla
    moje prawa autorskie, czy ten argument moze cos pomóc w sprawie??
    Bede wdzieczny za odpowiedzi
    GS

  • 2. Data: 2006-08-02 01:35:33
    Temat: Re: Błedny NIP i brak podpisu na fakturze
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Aug 2006 22:21:10 +0000 (UTC), Grzesiek Sarnowski napisał(a):

    > Faktura nie ma tez podpisu mojego, ale nie widac na niej klauzuli o zgodzie
    > na taki tryb jej przyjecia.

    odnośnie faktur bez podpisu, to podobno jest przepis, ze na fakturze nie
    musi już być żadnego podpisu...
    dużo dyskusji na ten temat było na pl.soc.prawo.podatki

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2006-08-02 06:04:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > na taki tryb jej przyjecia. Notabene firma, ktorej niby cos "wisze" naruszyla
    > moje prawa autorskie, czy ten argument moze cos pomóc w sprawie??

    Bardziej istotne, niż błędy formalne na fakturze, jest istnienie (lub
    nie) zobowiązania.

    M.

  • 4. Data: 2006-08-02 07:22:41
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> napisał(a):

    > odnośnie faktur bez podpisu, to podobno jest przepis, ze na fakturze nie
    > musi już być żadnego podpisu...
    Tak, ale chyba to od 1 maja 2004 (wg tego http://www.vat.pl/pages/i/315.php)
    Faktura była z maja 2002, potem była korekta faktury i wydaje mi sie, ze
    wszystko zostalo uregulowane, chociaz nie wiem czy nie gotowka dla pracownika
    tamtej firmy (moze ukradł kase, musze chyba pogrzebac w papierach.)

  • 5. Data: 2006-08-02 07:25:08
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Bardziej istotne, niż błędy formalne na fakturze, jest istnienie (lub
    > nie) zobowiązania.

    Cos musi byc na rzeczy, ale nie moge zajrzec do archiwum sadowego -
    zapieczetowane na wakacje - musze wiec znalezc wszsytkie papiery, które ma
    moja ksiegowa, ale ona w Grecji:(

  • 6. Data: 2006-08-02 13:34:51
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Grzesiek Sarnowski" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eaok4m$83$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > naruszyla
    > moje prawa autorskie, czy ten argument moze cos pomóc w sprawie??

    Zakładam, ze minelo juz troche czasu, nakaz prawomocny wiec zostje tylko
    skarga o wznowienie. Sprawdz czy zachodza podstawy wznowienia art. 401 i n
    kpc oraz czy zmiecisz sie w terminie art. 407 kpc.No chyba ,ze minelo juz
    ponad 5 lat to wtedy art. 408 kpc