  • 1. Data: 2006-08-01 22:44:28
    Temat: sprzedaz licencji macromedia
    Od: "adamopal" <j...@i...pl>

    Witam
    mam takie pytanie

    Firma w ktorej wczesniej pracowalem proponuje mi sprzedaz programów
    macromedia web tools mx
    i upgrate flash mx 2004

    Czy jest mozliwe takie odsprzedanie licencji i porgramu?
    i czy bede mógl kupic do tego upgrade Studio 8 - tym samym
    posiadac pelnowartosciowe Studio 8?

    Dziekuje i pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2006-08-01 23:03:12
    Temat: Re: sprzedaz licencji macromedia
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    adamopal napisał(a):

    > Czy jest mozliwe takie odsprzedanie licencji i porgramu?
    > i czy bede mógl kupic do tego upgrade Studio 8 - tym samym
    > posiadac pelnowartosciowe Studio 8?

    Może w licencji programu jest coś o odsprzedaży; tam poszukaj.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2006-08-02 10:07:03
    Od: " masher" <m...@g...pl>

    adamopal <j...@i...pl> napisał(a):

    > Witam
    > mam takie pytanie
    >
    > Firma w ktorej wczesniej pracowalem proponuje mi sprzedaz program=F3w
    > macromedia web tools mx
    > i upgrate flash mx 2004
    >
    > Czy jest mozliwe takie odsprzedanie licencji i porgramu?
    > i czy bede m=F3gl kupic do tego upgrade Studio 8 - tym samym
    > posiadac pelnowartosciowe Studio 8?
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam
    >
    > Adam

    pakiety upgradu sa sprzedawane. co do odsprzedazy licencji- musisz zapoznac
    sie z licencja albo zadzwonic do polskiego dystrybutora- najprosciej