  • 1. Data: 2006-08-01 22:28:11
    Temat: Skarga na komornika
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@N...gazeta.pl>

    Sprawa wiaze sie z ta ponizej. Komornik chce dokonac egzekucji z konta, pismo
    dostarczyl pod adres nie istniejacy w rzeczywistosci, jednak na moje
    nazwisko. Dzialnosc prowadze tez w innym miejscu, tu zas mam od niedawna
    biuro. Komornik zle napisal nr lokalu (50 zamiast 45), jak to wplynie na
    dalsze postepowanie sadu jak i komornika.
    Pozdrawiam
    GS

  • 2. Data: 2006-08-01 22:30:37
    Temat: Re: Skarga na komornika
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@g...pl>

    Grzesiek Sarnowski <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Sprawa wiaze sie z ta ponizej. Komornik chce dokonac egzekucji z konta..

    I jeszcze jedno - jesli pismo od niego odebrałem w zeszla srode, to czy
    ustawowe 7 dni minęło we wtorek o północy, czy tez minie w srode???
    GS

  • 3. Data: 2006-08-02 08:09:12
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    | I jeszcze jedno - jesli pismo od niego odebrałem w zeszla srode, to czy
    | ustawowe 7 dni minęło we wtorek o północy, czy tez minie w srode???
    | GS

    w środę o 23:59 możesz wysłać skargę do Sądu z dyżurującej poczty.
    pozdrawiam
    pka

  • 4. Data: 2006-08-02 13:37:19
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Grzesiek Sarnowski" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eaokhr$1a8$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > biuro. Komornik zle napisal nr lokalu (50 zamiast 45), jak to wplynie na
    > dalsze postepowanie sadu jak i komornika.

    Czy tytul wykonawczy jst na Ciebie??? Egzekucja przeciko Tobie???Otrzymales
    zawiadomienie o wszczeciu egzekucji?? Jezeli tak to powyzsze omylki nie maja
    znaczenia