  • 1. Data: 2015-02-25 22:09:41
    Temat: Wyciekła notatka ze spotkania przedstawicieli Ministerstwa Finansów i Izb Skarbowych
    Od: adam <a...@w...pl>

    Ryszard Petru podaje na Twitterze:

    "Urzędy skarbowe, które będą miały najwyższy procent kontroli
    negatywnych w skali kraju, zostaną pozbawiane pracowników kontroli
    podatkowej"
    "Należy zmienić tok myślenia w sprawie kontroli podatkowych - nie ma
    kontroli w celach prewencyjnych, kontrola ma przynosić wpływy budżetowe"
    itd

    Niby powszechnie to wiadomo, ale dreszcz po plecach mi przebiegł

  • 2. Data: 2015-02-25 23:38:19
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 22:09, adam pisze:
> [...]
    > itd
    >
    > Niby powszechnie to wiadomo, ale dreszcz po plecach mi przebiegł

    Jak tak sobie zacząłem przeglądać neta, to znalazłem jeszcze jeden
    rodzynek w natemat.pl http://tnij.org/z7nctxx
    Agnieszka Królikowska - wiceminister finansów, Generalny Inspektor
    Kontroli Skarbowej na zarzuty o zbytnim skomplikowaniu przepisów:
    ,,uproszczenie przepisów jeszcze zwiększyłoby wyłudzenia"

  • 3. Data: 2015-02-25 23:44:01
    Od: Piotr Norbert Kozlowski <p...@g...com>

    W dniu środa, 25 lutego 2015 23:38:22 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:

> [...]
    > Kontroli Skarbowej na zarzuty o zbytnim skomplikowaniu przepisów:
    > "uproszczenie przepisów jeszcze zwiększyłoby wyłudzenia"

    Gdzie jest to o urzedach? juz skasowal?

  • 4. Data: 2015-02-25 23:54:22
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 23:44, Piotr Norbert Kozlowski pisze:

    > Gdzie jest to o urzedach? juz skasowal?

    Jest pod datą 24 lut

  • 5. Data: 2015-02-26 00:03:53
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 23:54, adam pisze:

    > Jest pod datą 24 lut
    sorry, 23 luty
    https://twitter.com/RyszardPetru/status/569903290877
    681665

  • 6. Data: 2015-02-26 00:15:26
    Od: Piotr Norbert Kozlowski <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 00:03:55 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:

    > sorry, 23 luty
    > https://twitter.com/RyszardPetru/status/569903290877
    681665

    niesamowite..... dzieki, udostepniam znajomym... p.s. przeniesmy wszystkie firmy za
    granice

  • 7. Data: 2015-02-26 00:28:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Feb 2015 22:09:41 +0100, adam <a...@w...pl> wrote:
    > "Urzędy skarbowe, które będą miały najwyższy procent kontroli
    > negatywnych w skali kraju, zostaną pozbawiane pracowników kontroli

    Co to jest "kontrola negatywna"? Rizumiem, że taka która wykrywa
    nieprawidłowości?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-02-26 00:50:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-02-15 o 23:38, adam pisze:

> [...]
    > Kontroli Skarbowej na zarzuty o zbytnim skomplikowaniu przepisów:
    > ,,uproszczenie przepisów jeszcze zwiększyłoby wyłudzenia"

    Wszyscy na siłę chcą to źle interpretować. A może uznać, że ministra
    wkurzyło robienie tych kontroli na chybił / trafił. Da się wytypować
    jego zdaniem podmioty, w których prawdopodobieństwo nieprawidłowości
    jest większe i jeśli ktoś tego nie umie to po co podatnikowi zawracać
    głowę, a państwo zmuszać do wypłaty wynagrodzeń.

  • 9. Data: 2015-02-26 08:10:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 26 Feb 2015 00:50:38 +0100
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jest większe i jeśli ktoś tego nie umie to po co podatnikowi zawracać
    > głowę, a państwo zmuszać do wypłaty wynagrodzeń.

    A gdzie emotikon?
    Bo chyba sam tak naprawdę w to nie wierzysz, tylko na siłę usiłujesz
    dorobić do tego jakiś pozytywny przekaz.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 10. Data: 2015-02-26 08:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-26 00:50, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jest większe i jeśli ktoś tego nie umie to po co podatnikowi zawracać
    > głowę, a państwo zmuszać do wypłaty wynagrodzeń.

    No nie wiem, może jestem pesymistą, ale jak państwo chce "mojego dobra",
    to jestem dziwnie pewny, że dosłownie pożąda części mojego dobrostanu -
    najchętniej wyrażonej w biletach NBP. Jak się nie da w PLNach, to
    trudno, zadowoli się mieszkaniem, samochodem, czy ciągnikiem sąsiada. A
    powyższa notatka pięknie się w to wpisuje:(

    Shrek.