  • 1. Data: 2015-02-24 20:19:53
    Temat: ifirma - oferta handlowa?
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    kilka dni temu znalazłem w skrzynce przesyłkę... w sumie to była reklama,
    ale była zaadresowana na moje pełne dane a w środku dostałem 'wspaniałą'
    wizytówkę z NIPem.

    Niby ok - mam DG, moje dane są publiczne, ale... jakiś czas temu dane z
    CEIDG wciągnięgo pod UOODO i już nie można było sobie radośnie dzwonić i
    napasować idiotycznymi ofertami tylko dlatego, że dane są publiczne. Czy coś
    się ostatnio zmieniło w tym temacie że nagle znowu człowieka denerwują
    reklamówkami?!