  • 81. Data: 2023-11-10 00:18:22
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No przecież że od wielkiego dzwonu. Niby z jakiego powodu miałoby nowy
    > sącz najechać tysiące kulsonów;)

    A nie ma gdzieś jakiś rezerw w postaci łózek polowych czy jakiś
    śpiworów, składowanych na takie okazje? Chodzi bardziej o miejsce gdzie
    mozna to rozłożyć i skorzystać, a nie, że szkoła ma dysponować zapleczem
    hotelowym z łózkami i spa :)

    > Schody, to schody. Gorzej jak wielodniowe demo, uice pozamykane, kulsony
    > nie znają miasta...
    >
    > PS mój młody się wyleczył z sympatii do policjantów jak mu cały pluton
    > wlazł do żabki i wykupili mu ostatniego hot doga;)

    Sam wyżarłeś korzystając z nieuwagi młodego, żeby od wczesnych lat
    zaszczepic nienawiść do policji!

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2023-11-10 06:15:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odpytać, to nie znaczy dzwonić żeby liczyli palcem.

    Co za różnica czy pyta telefonem czy mejlem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-11-10 06:20:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie ma gdzieś jakiś rezerw w postaci łózek polowych czy jakiś
    > śpiworów, składowanych na takie okazje?

    Nie sądzę - wojsko może mieć, obrony cywilnej już nie ma. Policjantów
    odwieziesz po zmianie po prostu do domu - jak daleko to może być - 100km?

    > Sam wyżarłeś korzystając z nieuwagi młodego, żeby od wczesnych lat
    > zaszczepic nienawiść do policji!

    ;)

    Żebyś widział jaka to drama była. W pierwszą stronę obiecaliśmy mu hot
    doga jak będziemy wracać. W drugą stronę już pół kilosa wcześniej prawie
    biegł, bo tyle ludzi szło i na pewno mu wykupią hotdogi. Wchodzimy są.
    Ale z 5 policantów przed nami i każdy hottdoga. Młody wyliczył że jeden
    zosanie. Policjant przed nami wział dwa:( musieliśmy drugiej żabki w
    centrum szukać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2023-11-10 15:53:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.11.2023 o 06:20, Shrek pisze:

    > Nie sądzę - wojsko może mieć, obrony cywilnej już nie ma.
    Ale magazyny są.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 85. Data: 2023-11-10 15:54:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.11.2023 o 06:15, Shrek pisze:
    > Co za różnica czy pyta telefonem czy mejlem?

    Żadna, ale on ani telefonem, ani emailem tego nie robi prawdopodobnie. W
    dodatku mu się automatycznie to sumuje :-) Po prostu nie krytykuj tego,
    o czym bladego pojęcia nie masz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 86. Data: 2023-11-10 16:39:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żadna, ale on ani telefonem, ani emailem tego nie robi prawdopodobnie. W
    > dodatku mu się automatycznie to sumuje :-) Po prostu nie krytykuj tego,
    > o czym bladego pojęcia nie masz.

    Przecież odnoszę się dokładnie do tyego co ty napisałeś:P Pisz dalej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2023-11-10 16:39:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale magazyny są.

    I możecie sobie tak brać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2023-11-11 01:24:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie sądzę - wojsko może mieć, obrony cywilnej już nie ma. Policjantów
    > odwieziesz po zmianie po prostu do domu - jak daleko to może być - 100km?

    No ale to nie jest 3ch na krzyż policjantów a cała chorągiew, więc nie
    wyrzucisz w jakimś geometrycznym środku województwa i nie polecisz się
    rozejść a potem stawić po 16h. Nie łatwiej przenocować ich na miejscu bo
    przecież takie akcje trwają i po kilka dni?

> [...]
    > Ale z 5 policantów przed nami i każdy hottdoga. Młody wyliczył że jeden
    > zosanie. Policjant przed nami wział dwa:( musieliśmy drugiej żabki w

    O to faktycznie. Też bym się wkurwił. Ale, że tak wszyscy te hotdogi?
    Czy to taki polski policyjny pączek (doughnut) czy te żabkowe to taka
    rewelacja kulinarna? :)

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2023-11-11 08:33:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > rozejść a potem stawić po 16h. Nie łatwiej przenocować ich na miejscu bo
    > przecież takie akcje trwają i po kilka dni?

    Może i łatwiej, ale trzeba mieć na to środki. A czas policjantów i
    paliwo są w planie czyli "za darmo".

    > O to faktycznie. Też bym się wkurwił. Ale, że tak wszyscy te hotdogi?

    Każdy jeden hot doga, a ostatni dwa:(

    > Czy to taki polski policyjny pączek (doughnut) czy te żabkowe to taka
    > rewelacja kulinarna? :)

    Zwykły hotdog. W polsce donatów to raczej normalnie nie ma, a zwykłe
    pączki to straszne ścierwo na ogół. A hot dogów jest tyle co podgrzanych
    parówek w żabece czyli w porywach do kilkunastu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2023-11-11 15:41:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.11.2023 o 08:33, Shrek pisze:

    > Może i łatwiej, ale trzeba mieć na to środki. A czas policjantów i
    > paliwo są w planie czyli "za darmo".

    Jest więcej powodów. Policjantom liczy się czas służby od wyjazdu do
    przyjazdu. Jakbyś wysłał policjantów i ich trzymał przez kilka dni, to
    im będzie się liczył czas pracy, a przecież muszą coś zjeść, muszą się
    wyspać. Są przepisy o możliwej długości służby i przerwach. Musisz
    wypłacić delegacje. Wbrew pozorom to nie jest takie proste. Dlatego
    łatwiej dowieźć i wycofać. Problemem jest to, ze nikt nie myśli o
    logistyce. Nie wystarczy policjantowi dać równoważnik za posiłek. Jak są
    w mieście, to na przerwie kupią choćby HOT-DOGa. Ale jak ich rozwiniesz
    w lesie, to co Ci z 30 zł? A jeszcze nie tak dawno ten równoważnik był
    bodaj 2,60 zł. nie opłacało się nawet o to pisać.
    --
    (~) Robert Tomasik