  • 21. Data: 2023-11-07 17:37:34
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na jakiej podstawie wnosisz, że działały tylko jednostki KSP?

    To jeszcze z innych województw ściagnęli posiłki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-11-07 17:38:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale co to znaczy "szukała"? Pod to można podciągnąć różne działania.

    No "była zaangażowana";) Na zasadzie, że jak wysłali info do wszystkich
    jednostek to znaczy że wszyscy policjanci w warszawie "byli zaangażowani":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-11-07 17:47:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 16:46:03 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Na jakiej podstawie wnosisz, że działały tylko jednostki KSP?

    Musieliby sciągać "z terenu". Niby niedaleko ... ale wiadomo chocby
    co z nimi zrobic? Warszawa duża, maja chodzic po ulicach i łapać
    wszystkich podejrzanych?

    Za to w tresci
    "zaangażowano 3 tys. policjantów z komend rejonowych i
    specjalistycznych, pionu kryminalnego, WWP, OPP i SPKP"

    rejonowe to komisariaty "dzielnicowe" czy własnie sąsiednie
    miejscowości?

    A te skróty? A, oddział prewencji, wydział wywiadowczo-patrolowy,
    i AT.

    Taa ... to jak myslicie - zatrzymali rzeczywistego sprawce, ktory
    przez pare godzin jezdzil po Warszawie na swoim rowerze,
    czy jakiegos przypadkowego rowerzystę z "przedmiotem przypominającym
    maczetę" w plecaku, czy uruchomili wywiadowców i jakos odszukali
    własciwą osobę w domu, mając lepsze zdjęcia?

    A nie, jesli o 15:04 zaatakował gazem trzecią osobę na Woli,
    to moze wystarczyło zmobilizowac patrole w tym rejonie do ruszenia d*.

    "niebieska" kurtka na zdjęciu sie zgadza.

    J.

  • 24. Data: 2023-11-07 17:56:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Nov 2023 19:19:29 +0100, Shrek wrote:

    > Ale 10 tys to jest wszystkich w KSP. Na raz będzie właśnie koło trzech
    > tysięcy, czyli cały stołeczna komenda ganiała za gościem.

    No ale nie wszyscy w nocy pracują, to moze byc normalny stan
    "patrolowców".

    > Pamietasz jak
    > według KSP wygląda 100 tysięcy osób - to tłum rozciągnięty na 4 kilosy
    > na dupasmowych ulicach wraz z chodnikami i torowiskiem;) Czyli trzy
    > tysie kulsonów to 120 metrów bieżących marszu miliona;)

    Zalezy jaka szeroka ulica, ale owszem - jakby szli co metr, zeby sobie
    nie obcierac pięt, to 120 metrow i 25 w rzędzie.

    No ale jak to podzielisz przez lączna długośc ulic w Warszawie, to ile
    wyjdzie?

    > I biurwom i dyżurnym i jeszcze szkółka w legionowie słyszała, więc też
    > ich policzyli;)

    Szkółka z Legionowa akurat mogłaby byc zaangazowana.

    > Na miesiączkę:P Pewnie i by mogli, jednak jakoś tłumów kulsonów na
    > bielanach nie zarejestrowałem a jakby wszyscy policjanci z KSP by mi się
    > zebrali na kwadracie to ktoś by coś zauważył;)

    Na miesiączke, na marsz, na mecz, na protest - czasem chyba sciągają,
    czy nie pisales kiedys, ze jacys zamiejscowi byli?

    I co - powrót o 22-giej do domu, czy mają jakies koszary z łóżkami?

    J.

  • 25. Data: 2023-11-07 18:17:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 17:38:46 +0100, Shrek wrote:

    > No "była zaangażowana";) Na zasadzie, że jak wysłali info do wszystkich
    > jednostek to znaczy że wszyscy policjanci w warszawie "byli zaangażowani":P

    Jak dostali prikaz "szukać mężczyzny w niebieskiej kurtce na górskiej
    damce" to chyba byli ?

    J.

  • 26. Data: 2023-11-07 19:29:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 17:56, J.F pisze:

    > No ale nie wszyscy w nocy pracują, to moze byc normalny stan
    > "patrolowców".

    Nie ma mowy, żeby wszyscy byli o jednej godzinie w pracy.

    > Zalezy jaka szeroka ulica, ale owszem - jakby szli co metr, zeby sobie
    > nie obcierac pięt, to 120 metrow i 25 w rzędzie.

    Ale mówimy o konkretnym marszu;)

    > Szkółka z Legionowa akurat mogłaby byc zaangazowana.

    Mogła... Ale nie cała.

> [...]

    Byli;)

    > I co - powrót o 22-giej do domu, czy mają jakies koszary z łóżkami?

    Cholera wie. Nawet żarcia psom nie dali i wody w wystarczającej ilości.
    Jakby to były prawdziwe psy to na to paragrafy są żeby bez wody trzymać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-11-07 19:33:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 17:47, J.F pisze:

> [...]
    > specjalistycznych, pionu kryminalnego, WWP, OPP i SPKP"
    >
    > rejonowe to komisariaty "dzielnicowe" czy własnie sąsiednie

    Było na zasadzie poinformowali, że szukają to "zaangażowani":P To jak
    moje moto wpisali do skradzionych to cała policja go szukała;)

> [...]
    > maczetę" w plecaku, czy uruchomili wywiadowców i jakos odszukali
    > własciwą osobę w domu, mając lepsze zdjęcia?

    Zatrzymali jakiegoś typa co w namiocie mieszkał.

    > A nie, jesli o 15:04 zaatakował gazem trzecią osobę na Woli,
    > to moze wystarczyło zmobilizowac patrole w tym rejonie do ruszenia d*.
    >
    > "niebieska" kurtka na zdjęciu sie zgadza.

    Widocznie jak już się wezmą za szukanie to nie jest to takie trudne jak
    to próbuje robert przedstawić:P Mich typów też bez problemu zgarnęli,
    tylko jakby po czasie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-11-07 19:33:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 18:17, J.F pisze:

    > Jak dostali prikaz "szukać mężczyzny w niebieskiej kurtce na górskiej
    > damce" to chyba byli ?

    To w majtczaka cała policji była zaangażowana i nie tylko polska:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-11-07 20:22:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No ale nie wszyscy w nocy pracują, to moze byc normalny stan
    > "patrolowców".

    Czemu jedna zmiana? Ataki miały miejsce rano, a zatrzymano go koło
    16-tej. Spokojnie dwie zmian y mogły być zaangażowane. Nikt nie mówi, ze
    oni wszyscy jednocześnie działali.

    > I co - powrót o 22-giej do domu, czy mają jakies koszary z łóżkami?

    Wracają.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2023-11-07 20:25:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 19:33:00 +0100, Shrek wrote:

    > Było na zasadzie poinformowali, że szukają to "zaangażowani":P To jak
    > moje moto wpisali do skradzionych to cała policja go szukała;)

    No, w całym kraju :-)

    > Zatrzymali jakiegoś typa co w namiocie mieszkał.

    Ale złapali na rowerze, czy w namiocie?

    > Widocznie jak już się wezmą za szukanie to nie jest to takie trudne jak
    > to próbuje robert przedstawić:P Mich typów też bez problemu zgarnęli,
    > tylko jakby po czasie;)

    Jak masz zlokalizowanego "szukac rowerzysty w niebieskiej kurtce na
    Woli i sprawdzac czy nie ma w majtach maczety", to wystarczy,
    że sie na jakis patrol napatoczy.

    Zupelnie cos innego, niz przepatrywac wszytkie kąty w Warszawie,
    szukając motocykla, który od dawna jest w Wyszkowie :-)

    No ale w Bełchatowie emerytce samochód policja znalazla :-)

    J.