  • 1. Data: 2022-11-29 18:32:42
    Temat: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ponieważ próbowano tu uzasadniać (bezprawne jak się okazało) zapisy
    kowidowe, naukowym konesnsusem a każdy kto pisał, że WHO to organizacja
    polityczna bardziej niż naukowa, to przypomnę co następowało:

    Kiedyś pisałem, że ze szczepionką na kowid będzie jak ze szczepionką na
    grypę, z samym kowidem jak z hiszpanką i stanie się chorobą sezonową
    endemiczną, a sam kowid jest sezonowy, to byłem wyzywany od szurów (szur
    miał rację;))

    No to teraz tych co wierzą że jak się coś wydali z WHO to automatycznie
    nosi to znamiona naukowej prawdy proszę i wyjaśnienie jakie są naukowe
    postawy że małpia grypa jest rasistowska i obraża murzynów:P BTW -
    ciekawe jak poradzą sobie z czarn^H^H^H^H afroamerykańską ospą;) Kto tu
    kurwa jest rasistą;)

    Przy okazji chciałbym zauważyć, że idąć tym krokiem komentowanie sasina,
    janusza kowalskiego czy kurskiego obraża niepełnosprawnych umysłowo w
    stopniu znacznym bo przecież pisanie o tym że ktoś jest debilem może
    tych niepełnosprawnych zasmucić (pozdrawiam żulczyka, czy jak mu tam;) .

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-11-30 00:00:16
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-29, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > stopniu znacznym bo przecież pisanie o tym że ktoś jest debilem może
    > tych niepełnosprawnych zasmucić (pozdrawiam żulczyka, czy jak mu tam;) .

    Tu masz argumentacje, od której zdaje się dyskusja się zaczeła:
    https://virological.org/t/urgent-need-for-a-non-disc
    riminatory-and-non-stigmatizing-nomenclature-for-mon
    keypox-virus/853

    Wydaje się, że mogą być klimaty, których nie ogarniamy w naszym kręgu
    kulturowym. Nikt w szerokim "u nas", chyba nawet nie lepszysort suweren,
    nie kojarzy małpiej ospy z Afrykańczykami, ale pewnie są tacy, co
    kojarzą. Natomiast głownym powodem wydaje się być jednak stygmatyzacja i
    jej konsekwecje (np. ukrywanie zarażenia).

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-11-30 06:21:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    keypox-virus/853

    > Wydaje się, że mogą być klimaty, których nie ogarniamy w naszym kręgu

    Naukowe? Mają inna naukę?

    > Natomiast głownym powodem wydaje się być jednak stygmatyzacja i
    > jej konsekwecje (np. ukrywanie zarażenia).

    Co absolutnie nie miało miejsca w przypadku kowida jak za samo
    podejrzenie pozbawiano ludzi praw człowieka;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-11-30 08:33:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-30-listopada-2022 o 00:00, Marcin Debowski pisze:
    > Natomiast głownym powodem wydaje się być jednak stygmatyzacja i
    > jej konsekwecje (np. ukrywanie zarażenia).

    Pewne gremia informatyczne stwierdziły że używanie pojęć MASTER/SLAVE
    (np. interfejs ATA) jest stygmatyzujące i nie należy ich używać.

    Czarna ospa to pikuś na tle tego co lewackie zjebane umysły usiłują nam
    wepchnąć do głów.

  • 5. Data: 2022-11-30 10:32:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    riminatory-and-non-stigmatizing-nomenclature-for-mon
    keypox-virus/853

    > Naukowe? Mają inna naukę?

    Przecież napisałem jakie.

    > Co absolutnie nie miało miejsca w przypadku kowida jak za samo
    > podejrzenie pozbawiano ludzi praw człowieka;)

    No ale ja nie o kowidzie.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2022-11-30 16:53:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przecież napisałem jakie.

    No napisałeś, tylko nic nie mają wspólnego z "nauką". To że komuś się
    uwidziało, że nie powinno się nadawać nazw wirusów od lokalizacji, bo
    komuś się nigeria kojarzy z n-worldem nie jest nauką. To że komuś się
    małpa kojarzy z murzynem jest już zupelnie antynauką:P

    > No ale ja nie o kowidzie.

    No ale właśnie ja o tym piszę, że albo uznajemy że WHO jest naukowe,
    albo ich działania mają motywację polityczną (ty skrajnie lewacką) - i
    piszę tu jako człowiek, który poglądy obyczajowe ma jednak mimo
    wszystkie bliższe lewactwu;) Nie ma żadnej zasady, że jak jakaś
    instytucja o "naukowej" nazwie coś pisze, to ma to podstawy naukowe.
    Zwłaszcza jeśli jest to instytucja powołana i kontrolowana przez
    polityków i szeroko pojęty biznes. Wtedy to co z siebie wydalają może
    być nauką, bądź równie dobrze pierdoleniem powodowanym różnymi mniej lub
    badziej logicznymi przyczynami. Tu masz zupełnie odklejone od nauki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-11-30 18:11:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Psychiatria
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Socjologia

> [...]
    > wszystkie bliższe lewactwu;) Nie ma żadnej zasady, że jak jakaś
    > instytucja o "naukowej" nazwie coś pisze, to ma to podstawy naukowe.

    A to ich wina (znaczy WHO), że komuś się tak kojarzy?
    Zakładam, że zrobiono jakieś badania (NAUKOWE) i wyszło, że się tak
    jakimś ludziom kojarzy.

    Ale trochę racji masz. To, że jakimś ludziom wszystko się z dupą kojarzy
    (czego nie można nazwać antynauką, bo można to naukowo udowodnić), to
    nie znaczy, że trzeba resztę świata do tego kojarzenia zrównać.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 8. Data: 2022-11-30 18:58:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2022 o 18:11, Kviat pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Psychiatria

    Znaczy tekst jest napisany przez ludzi z problemami psychicznymi którym
    kojarzy się małpa z murzynem?

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Socjologia

    To z kolei nauka o tym, że miliony much maja swoje prawa:P

    > A to ich wina (znaczy WHO), że komuś się tak kojarzy?

    Nie - ich wina że temu ulegają:p Podobnie jak politykom i korporacjom.

    > Zakładam, że zrobiono jakieś badania (NAUKOWE) i wyszło, że się tak
    > jakimś ludziom kojarzy.

    I co z tego? Jednym się wszystko z dupami kojarzy innym małpa z murzynem.

> [...]
    > (czego nie można nazwać antynauką, bo można to naukowo udowodnić), to
    > nie znaczy, że trzeba resztę świata do tego kojarzenia zrównać.

    A no w dużej części miały. Przypomnij sobie co o mnie pisałeś, jak
    twierdziłem że ze szczepionką na kowit będzie jak ze szczepionką na
    grypę, podobnie jak z samyk kowidem który który finalnie skończy się po
    jakimś czasie jako sezonowy katar. Byłem wtedy szurem? A rację miałem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-12-01 00:57:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Znaczy tekst jest napisany przez ludzi z problemami psychicznymi którym
    > kojarzy się małpa z murzynem?

    > To z kolei nauka o tym, że miliony much maja swoje prawa:P

    Nie, ale z jakiegoś powodu domagasz się naukowego kontekstu więc
    prawidłowo wskazano Ci dziedziny obejmujace nauki behawioralne.

    > Nie - ich wina że temu ulegają:p Podobnie jak politykom i korporacjom.

    > I co z tego? Jednym się wszystko z dupami kojarzy innym małpa z murzynem.

    Kompletnie nic z tego. Nie wiem o co Ci z tą nauką chodzi. Jak budują
    kible w budynku WHO to tez ma to byc poparte naukowym konsensusem? :)

    To wynika z rozdmuchanej politycznej poprawnosci, która od dłuższego już
    czasu zwyczajnie razi. Jakby tego rozdmuchania nie było, to w ogóle by
    sie człowiek nad tym nie zastanawiał, w sensie, że zmienili nazwę to
    zmienili, nie ma co drążyć.

> [...]
    > grypę, podobnie jak z samyk kowidem który który finalnie skończy się po
    > jakimś czasie jako sezonowy katar. Byłem wtedy szurem? A rację miałem?

    Nadal nie rozumiem co chcesz tu powiedzieć. Jakby taki Pfeizer nazwał
    jakąś swoją super-skuteczną szczepionkę, np. na malarię,
    szczepionka-którą-biorą-tylko-fiuty, to zapewne WHO tez by
    interweniowała. Jakich badań / argumentacji spodziewasz się przy
    podjęciu takiej decyzji?

    A też pewnie zmiana nazwy po części wynika z namnożenia się szurów,
    które będą na nazwie z małpą żerować.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2022-12-01 05:53:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, ale z jakiegoś powodu domagasz się naukowego kontekstu więc
    > prawidłowo wskazano Ci dziedziny obejmujace nauki behawioralne.

    Bo z jakiegoś powodu wcześniej wszystko wydalone przez WHO było uważane
    że stanowiska o czysto naukowych podstawach.

    > Nadal nie rozumiem co chcesz tu powiedzieć.

    Chce powiedzieć, że WHO jest organizacją bardziej polityczną niż naukową
    i tak należy jej stanowisko traktować. Porównałbym ją raczej do
    wszelkich agend ONZ o których w zasadzie slepo możesz powiedzieć, że
    większość jest upolityczniona, skorumpowana i nieskuteczna.

    > A też pewnie zmiana nazwy po części wynika z namnożenia się szurów,
    > które będą na nazwie z małpą żerować.

    Ale że jak?

    --
    Shrek