  • 21. Data: 2019-01-13 13:32:49
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: ń <k...@t...sie>

    Złóż reklamację na poczcie polskiej.
    Napisz poczcie, że paczka nie dotarła.
    Będziesz miał dowód w sądzie jakby co.

    -----

  • 22. Data: 2019-01-14 14:18:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 13 Jan 2019 09:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > Odesłałem mu ta paczkę ponownie (drugi raz) i od tego czasu kontakt sie
    > urwał.
    > Do mnie paczka nie wrociła wiec wnioskuje ze on ją odebrał.
    > I w chwili obecnej ma u siebie zarówno towar jak i pieniadze.

    Skoro to była przesyłka rejestrowana, to ma numer listu przewozowego, który
    umożliwia śledzenie jej losów. Na dowodzie nadania powinien być kod paskowy
    a pod nim szereg cyfr.
    W przypadku Poczty Polskiej wpisujesz numerek na stronie:
    https://ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-wysyle
    k/emonitoring

    --
    uzdrawiam