  • 13. Data: 2019-01-11 22:59:58
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pierwsze pytanie podstawowe - jaka to kwota?

    Taka której na ulicy ludzie nie wyrzucaja :)))
    Troche ponad 100zł.

    > Generalnie porada kolegi ukrywającego się pod ps. "u2" jest celna,
    > tylko nie wiem, czy zdaje on sobie sprawę z tego, co proponuje.
    > Będzie trzeba dowieść, że:
    > 1) Sprzedawca wysłał dokładnie ten przedmiot, który mu odsyłamy.

    Wydaje sie ze nie ma w tym temacie miedzy nami sporu

    > 2) Że zawarto umowę o dostawę części do określonego pojazdu i
    > faktycznie przesłany przedmiot nie pasuje.

    Przed zakupem był mail z podaniem nr VIN potwierdzajacy ze czesc bedzie
    odpowiednia.

    > 3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo
    > odesłanie, to trochę jakby coś innego).

    Jest cała korespondencja mailowa w której tłumacze sprzedawcy czym sie
    rozni zwrot w ciagu 14 dni bez podania przyczyny od zwrotu z tytułu
    niezgodnosci i jaki jest powód mojego zwrotu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 11. Data: 2019-01-11 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik d...@w...pl ...

    > Chargeback - czy też może jesteś nieostrożny?

    Tak, zawsze przelew :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 12. Data: 2019-01-11 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeszcze zacząć od ustalenia, czy sprzedającym był podmiot
    > gospodarczy, a kupującym konsument, o inaczej, to też da się
    > dochodzić odszkodowania,ale inne przepisy.

    Brałem fakture wiec jak najbardziej firma sprzedawała.
    Zreszta gośc ma z 8 tysiecy aukcji wystawionych...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 14. Data: 2019-01-11 23:42:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > On to montował ponad 2 miechy później.

    sam nie montował, to przerasta jego umiejętności:))))))))))))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 15. Data: 2019-01-12 15:46:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-01-19 o 22:59, Budzik pisze:

    > Wydaje sie ze nie ma w tym temacie miedzy nami sporu

    Na razie, to on w ogóle Cię lekceważy. Spór sie zacznie.

    > Przed zakupem był mail z podaniem nr VIN potwierdzajacy ze czesc bedzie
    > odpowiednia.

    To punkt dla Ciebie. Wyślij mu listem poleconym odstąpienie od umowy z
    prośbą o wskazanie, gdzie i jak masz mu wysłać towar.

    > Jest cała korespondencja mailowa w której tłumacze sprzedawcy czym sie
    > rozni zwrot w ciagu 14 dni bez podania przyczyny od zwrotu z tytułu
    > niezgodnosci i jaki jest powód mojego zwrotu.

    I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?

  • 16. Data: 2019-01-12 17:03:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?

    bucek to bucek, on nie potrafi nawet zareklamować kupionego towaru:)))

  • 17. Data: 2019-01-12 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Na razie, to on w ogóle Cię lekceważy. Spór sie zacznie.

    To tez prawda. Niemniej gdyby argumentował ze odesłałem mu cos innego to
    by to napisał. A on nie pisze nic poza odpowiedzia na komentarz
    negatywny.

    > To punkt dla Ciebie. Wyślij mu listem poleconym odstąpienie od umowy
    > z prośbą o wskazanie, gdzie i jak masz mu wysłać towar.

    Alez ja juz mu to odesłałem ponownie bo sadziłem, ze po wymianie
    korespondencji w koncu zrozumiał co i jak.
    A on po prostu stwierdził (teraz tak wnioskuje) ze skoro klient kłótliwy
    to niech odsyła - bedziemy mieli i towar i kase.

    > I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?

    Tak. Stwierdził ze niby za pierwszym razem zle go poinformowałem ze
    wysyłam jako odstapienie od umowy w terminie 14dni.
    Ale skoro to reklamacja to zupełnie inna sprawa i ze mam odesłac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 18. Data: 2019-01-12 23:39:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-19 o 19:59, Budzik pisze:

    > To tez prawda. Niemniej gdyby argumentował ze odesłałem mu cos innego to
    > by to napisał. A on nie pisze nic poza odpowiedzia na komentarz
    > negatywny.

    Skoro nie odebrał paczki, to trochę trudno od niego wymagać, by pisał,
    że zawartość paczki u nie pasuje.

    > Alez ja juz mu to odesłałem ponownie bo sadziłem, ze po wymianie
    > korespondencji w koncu zrozumiał co i jak.

    Widocznie się myliłeś.

    > A on po prostu stwierdził (teraz tak wnioskuje) ze skoro klient kłótliwy
    > to niech odsyła - bedziemy mieli i towar i kase.

    I dlatego paczki nie odebrał? Trochę nie do końca rozumiem Twój tok
    rozumowania.

    > Tak. Stwierdził ze niby za pierwszym razem zle go poinformowałem ze
    > wysyłam jako odstapienie od umowy w terminie 14dni.
    > Ale skoro to reklamacja to zupełnie inna sprawa i ze mam odesłac.

    I nie odebrał tej drugiej paczki? Czy wysłałeś mu bez uzgodnienia za
    zaliczeniem pocztowym - o widziałem takich "cwaniaków" :-)

  • 19. Data: 2019-01-13 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skoro nie odebrał paczki, to trochę trudno od niego wymagać, by
    > pisał, że zawartość paczki u nie pasuje.

    Kto poweidział ze nie odebrał?

> [...]
    >
    > I nie odebrał tej drugiej paczki? Czy wysłałeś mu bez uzgodnienia za
    > zaliczeniem pocztowym - o widziałem takich "cwaniaków" :-)

    Odesłałem mu ta paczkę ponownie (drugi raz) i od tego czasu kontakt sie
    urwał.
    Do mnie paczka nie wrociła wiec wnioskuje ze on ją odebrał.
    I w chwili obecnej ma u siebie zarówno towar jak i pieniadze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 20. Data: 2019-01-13 12:03:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-01-19 o 10:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Do mnie paczka nie wrociła wiec wnioskuje ze on ją odebrał.
    > I w chwili obecnej ma u siebie zarówno towar jak i pieniadze.

    No nie wynikało to z Twojej wypowiedzi, albo le zrozumiałem. To
    upraszcza wiele rzezy. Pozwij go w postępowaniu upominawczym przy tej
    kwocie.