  • 1. Data: 2019-01-09 11:42:47
    Temat: Warszawski ratusz po-zwany za smog
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,aktorka
    -wycofa-pozew-przeciw-ratuszowi-za-smog-ale-pozwow-j
    est-wiecej,282378.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-01-09 15:55:39
    Temat: Re: Warszawski ratusz po-zwany za smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,aktorka
    -wycofa-pozew-przeciw-ratuszowi-za-smog-ale-pozwow-j
    est-wiecej,282378.html

    Tak ogolnie, to nam to grozi globalnie.
    Obywatel Unii ma prawo zyc w czystym powietrzu, i wladze maja mu je
    zapewnic.

    I teraz tylko pytanie co sady na to:
    -stwierdza ze tu jest miasto, tu smierdzi, nic sie nie nalezy ?
    Ryzykowne.
    -stwierdza, ze smog nie szkodzi, wiec powodu do odszkodowania nie ma ?
    -uznaja, ale obniza odszkodowanie tak, ze zarobia tylko adwokaci, a
    powod bedzie musial doplacic i sie oduczy ?

    J.

  • 3. Data: 2019-01-09 17:35:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.01.2019 o 11:42, A. Filip pisze:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,aktorka
    -wycofa-pozew-przeciw-ratuszowi-za-smog-ale-pozwow-j
    est-wiecej,282378.html

    ano, w żydo-merdiach nic o innych pozwach, tylko o tym wycofanym:)))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 4. Data: 2019-01-09 17:48:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 17:35:21 +0100, u2 napisał(a):

> [...]
    >
    > prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :
    >
    > "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
    > wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
    > takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
    > poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
    > najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
    > niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
    > 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
    > usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni

    Zastanawia mnie czy treści jak w powyższej stopce podpadają pod paragraf
    o mowie nienawiści?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-01-09 17:52:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Zastanawia mnie czy treści jak w powyższej stopce podpadają pod paragraf
    > o mowie nienawiści?
    > -- Jacek I hate haters.

    podaj autorów tych cytatów do sądu ubecki wymoczku:))))))))))))))

  • 6. Data: 2019-01-09 20:47:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2019 o 15:55, J.F. pisze:

> [...]
    > -uznaja, ale obniza odszkodowanie tak, ze zarobia tylko adwokaci, a
    > powod bedzie musial doplacic i sie oduczy  ?

    - uznają, że to nie miasto smoguje a jego mieszkańcy...

    To już większy sens widzę w pozywaniu za hałas komunikacyjny. Niby jak
    ktoś kupuje mieszkanie koło ulicy to powinien się liczyć, ale skoro ma
    być 50 dB a nie jest, to niech miast albo stawia ekrany, półtunele czy
    co tam jeszcze wymyśli, albo niech zwijają asfalt. Na to ma przynajmniej
    teoretyczny wpływ. Na to, że wokół Warszawy palą węglem (optymistycznie)
    nie ma żadnego wpływu.

    Shrek

  • 7. Data: 2019-01-09 23:00:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 20:47, Shrek pisze:

    > teoretyczny wpływ. Na to, że wokół Warszawy palą węglem (optymistycznie)
    > nie ma żadnego wpływu.

    No, nie wiem...
    Ja bym bardzo chętnie podłączył swój dom do miejskiej sieci
    ciepłowniczej, gdyby miasto coś w tym kierunku robiło.
    Z jednej strony ciepłownia Wola, z drugiej Pruszków, a tysiące domów
    pomiędzy nimi pali czym popadnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2019-01-09 23:16:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2019 o 23:00, Akarm pisze:

> [...]
    > ciepłowniczej, gdyby miasto coś w tym kierunku robiło.
    > Z jednej strony ciepłownia Wola, z drugiej Pruszków, a tysiące domów

    No rzeczywiście - Stare Włochy są w ciepłowniczej dupie, swoją drogą to
    sieć ciepłownicza pod gminę podpada czy jakąś dalkie? No i jednak dalej
    brak co nie upoważnia do palenia śmieciami (choć rozumiem, że ułatwia;)

    Shrek

  • 9. Data: 2019-01-10 06:37:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 23:00:35 +0100, Akarm napisał(a):
    > No, nie wiem...
    > Ja bym bardzo chętnie podłączył swój dom do miejskiej sieci
    > ciepłowniczej, gdyby miasto coś w tym kierunku robiło.

    A w cennik patrzyles ?

    We wroclawiu drogie jest przylaczenie do sieci.
    Platne co miesiac, takze latem.

    A cieplo tez drogie - porownywalne z cena wegla :-)

    > Z jednej strony ciepłownia Wola, z drugiej Pruszków, a tysiące domów
    > pomiędzy nimi pali czym popadnie.

    Ale jest tez drugie rozwiazanie - male elektrocieplownie domowe.
    Np na gaz.

    J.

  • 10. Data: 2019-01-10 06:38:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > -uznaja, ale obniza odszkodowanie tak, ze zarobia tylko adwokaci, a
    > powod bedzie musial doplacic i sie oduczy ?

    Poprosi o konkretne wykazanie szkody (a dalej związku
    przyczynowo-skutkowego) i dostosuje odszkodowanie odpowiednio.

    --
    Marcin