  • 1. Data: 2019-01-11 00:00:00
    Temat: Sprzedawca złodziej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
    W maju kupiłem czesc samochodowa (upewnialem sie po nr vin ze pasuje)
    W październiku, kiedy miała być zamontowana - okazało się ze jednak nie
    pasuje.
    Odesłałem.
    Sprzedawca bez słowa odesłał z powrotem.

    Napisałem, argumentował ze zwrot tylko 14 dni, po kilku mailach
    wyjasnilismy sobie ze zwrot z tytułu niezgodnosci z umowa nie ma takiego
    limitu czasu. (a przynajmniej tak mi sie wydawało ze zrozumiał)

    Odesłałem ponownie.

    I cisza. Sprzedawca nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile ale
    kontakt z nim jest, bo na wystawionego nega zareagował odpisując na
    niego.

    Jak odzyskać pieniadze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 2. Data: 2019-01-11 00:05:58
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 00:00, Budzik pisze:
    > Jak odzyskać pieniadze?

    do sądu bucek, do sądu:))))))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-01-11 11:48:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > I cisza. Sprzedawca nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile ale
    > kontakt z nim jest, bo na wystawionego nega zareagował odpisując na
    > niego.
    >
    > Jak odzyskać pieniadze?

    Da się jeszcze otworzyć dyskusję na Allegro, czy już za późno?

  • 4. Data: 2019-01-11 14:14:11
    Od: d...@w...pl

    W dniu piątek, 11 stycznia 2019 00:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Jak odzyskać pieniadze?

    Chargeback - czy też może jesteś nieostrożny?

  • 5. Data: 2019-01-11 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Da się jeszcze otworzyć dyskusję na Allegro, czy już za późno?

    Duzo za pozno.
    Oni tam tylko 60 dni sie interesuja sprawa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 6. Data: 2019-01-11 15:17:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Duzo za pozno.
    > Oni tam tylko 60 dni sie interesuja sprawa...

    lol bucek czekał ponad dwa miechy:)))))))))))))))))))

  • 7. Data: 2019-01-11 15:20:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-01-19 o 00:00, Budzik pisze:

    > Jak odzyskać pieniadze?

    Pierwsze pytanie podstawowe - jaka to kwota?

    Generalnie porada kolegi ukrywającego się pod ps. "u2" jest celna, tylko
    nie wiem, czy zdaje on sobie sprawę z tego, co proponuje. Będzie trzeba
    dowieść, że:
    1) Sprzedawca wysłał dokładnie ten przedmiot, który mu odsyłamy.
    2) Że zawarto umowę o dostawę części do określonego pojazdu i faktycznie
    przesłany przedmiot nie pasuje.
    3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo
    odesłanie, to trochę jakby coś innego).

    Nie twierdzę, że nie do zrobienia, ale w każdym razie trzeba mieć tę
    świadomość.

  • 8. Data: 2019-01-11 15:21:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-01-19 o 15:17, u2 pisze:

    > lol bucek czekał ponad dwa miechy:)))))))))))))))))))

    On to montował ponad 2 miechy później.

  • 9. Data: 2019-01-11 15:23:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > przesłany przedmiot nie pasuje.
    > 3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo

    Jeszcze zacząć od ustalenia, czy sprzedającym był podmiot gospodarczy, a
    kupującym konsument, o inaczej, to też da się dochodzić
    odszkodowania,ale inne przepisy.

  • 10. Data: 2019-01-11 18:25:33
    Od: ń <k...@t...sie>

    Bezpodstawnego wzbogacenia.
    Można zacząć od uprzejmego powiadomienia policji, to będzie takie "sprawdzam".

    -----