  • 1. Data: 2019-01-10 21:05:52
    Temat: u2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Na grupę o prawie wpadł na gościnne występy rasista-półgłówek o ksywie
    u2. Do tej pory siedział na pl.misc.kolej gdzie wykorzystywał wierszyki
    i przedruki z prasy dot. kolei jako pretekst do zamieszczania swojej
    rasistowskiej stopki. Uprasza się ignorować, może sobie pójdzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-01-10 21:26:01
    Temat: Re: u2
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.01.2019 o 21:05, hater pisze:
> [...]
    > i przedruki z prasy dot. kolei jako pretekst do zamieszczania swojej
    > rasistowskiej stopki. Uprasza się ignorować, może sobie pójdzie.

    e tam, podaj w końcu mnie do sądu ty ubecki wymoczku:))))))))))))))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-01-11 01:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

> [...]
    > i przedruki z prasy dot. kolei jako pretekst do zamieszczania swojej
    > rasistowskiej stopki. Uprasza się ignorować, może sobie pójdzie.

    A ja myslałem ze wszyscy już go maja w KF...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 4. Data: 2019-01-11 08:24:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Jan 2019 00:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

    > A ja myslałem ze wszyscy już go maja w KF...

    Nie używam KF-a ze względów doktrynalnych :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-01-11 10:07:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 08:24, Jcek Macek pisze:
    > Nie używam KF-a ze względów doktrynalnych

    lol

  • 6. Data: 2019-01-11 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nie używam KF-a ze względów doktrynalnych :)

    Jezeli decyzja jest swiadoma to tylko przyklasnąc! :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 7. Data: 2019-01-11 15:15:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 14:59, Budzik pisze:
    > Jezeli decyzja jest swiadoma to tylko przyklasnąc!

    ano:))))))))))

  • 8. Data: 2019-01-11 15:34:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 11 Jan 2019 13:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Jezeli decyzja jest swiadoma to tylko przyklasnąc! :)

    Jak najbardziej. Uważam stosowanie KF-a za zabieg podobny do zamykania
    oczu przez kobiety-kierowców kiedy na drodze robi się nieciekawie :) Na
    szczęście nie podnosi mi się ciśnienie kiedy czytam głupców ani też nie
    spiera mnie konieczność wchodzenia z nimi w dyskusję.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-01-11 15:36:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2019 o 15:34, Jcek Macek pisze:
    > Jak najbardziej. Uważam stosowanie KF-a za zabieg podobny do zamykania
    > oczu przez kobiety-kierowców kiedy na drodze robi się nieciekawie

    nie dość, że łgarz to w dodatku seksista z tego Jcka:)))))))

  • 10. Data: 2019-01-11 17:19:50
    Od: n...@o...pl

    w <oleug1p8ltks.1sas5ujr9a9ll$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Na
    > szczęście nie podnosi mi się ciśnienie kiedy czytam głupców ani też nie
    > spiera mnie konieczność wchodzenia z nimi w dyskusję.

    Ale za to przyciągasz tego bałwana :)