  • 1. Data: 2013-11-13 16:04:48
    Temat: Spam
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Patrzcie co dostałem (na dole).Problem w tym, że ja nie mam żadnej
    strony z danymi i sklepem, oni już na bezczelnego spamują. Kroki jakie
    bym podjał to zgłoszenie do ich dostawcy internetu. Gdzie jeszcze?

    Witamy serdecznie,

    W trosce o dobro wszystkich przedsiębiorców nasz dział prawny sprawdził
    poprawność Państwa regulaminu na stronie www . Niestety przedmiotowy
    regulamin zawiera nieprawidłowości jak i słowa niedozwolone (abuzywne).
    Najczęściej dzieje się tak, ponieważ znaczna większość ludzi kopiuje
    regulaminy czy też się nimi wzoruje a jednak każda branża jest inna. W
    związku z powyższym proponujemy a wręcz nalegamy na zamówieniu naszej
    usługi celem sporządzenia poprawnego regulaminu.

    Z całą pewnością nie zalecamy lekceważyć tego tematu, ponieważ od
    dłuższego czasu panuje moda na wszelakie Stowarzyszenia, które wyłapują
    sklepy/strony z błędnymi regulaminami aby następnie proponować Klientowi
    ugodę około 1000 zł lub w przypadku odmowy złożenie pozwu do sądu co już
    skutkuje bardzo wysokimi karami (500 zł za jedno błędne słowo).

    W trosce o Państwa bezpieczeństwo zapraszamy do skorzystania z naszej
    usługi - prosimy o dokonanie zamówienia pod linkiem:

    http://www.systemshop.pl/napisanie-prawidlowego-regu
    laminu-sklepustrony-wraz-informacja-cookies-p-155.ht
    ml?osCsid=1g99ro7gar4js4iij26j0avv61

    Ponadto w Waszym regulaminie nie ma również wzmianki o rejestracji
    zbiorów danych osobowych w GIODO co jest obowiązkowe pod względem
    obowiązującego prawa. Również w tej kwestii służymy pomocą gdzie
    przygotowujemy całość dokumentacji i wniosku rejestracyjnego. Każda
    strona www (newsletter, zakupy online czy inne, które pozyskują dane
    osobowe, adresy email itp).

    Pozdrawiam

    Grzegorz

  • 2. Data: 2013-11-13 17:53:49
    Temat: Re: Spam
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Patrzcie co dostałem (na dole).Problem w tym, że ja nie mam żadnej
    > strony z danymi i sklepem, oni już na bezczelnego spamują.

    To automat wysyłający na adresy z dużej bazy. Też dostałem kilka razy.
    Teraz już się łapie na filtr i nie dostaję.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-11-13 19:59:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 13.11.2013 17:53, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > To automat wysyłający na adresy z dużej bazy. Też dostałem kilka razy.
    > Teraz już się łapie na filtr i nie dostaję.

    No dobra, automat. Ale nadawca łatwo mierzalny.

  • 4. Data: 2013-11-14 01:43:49
    Od: "Moon" <l...@v...net>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    słowa niedozwolone (abuzywne).

    LOL:)

    abuzywne łerdsy.

    Moon

  • 5. Data: 2013-11-14 02:49:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > z danymi i sklepem, oni już na bezczelnego spamują. Kroki jakie bym
    > podjał to zgłoszenie do ich dostawcy internetu. Gdzie jeszcze?

    Moim zdaniem po prostu nieudolne oszustwo. Przede wszystkim nie widze
    powodu, by sąd karał 500 zł za słowo, bo to bez sensu. niby do czego ma to
    500 zł odnosić. Po drugie to generalnie SPAM, bo przecież niezamówiona
    reklama usługi, a w tej sytuacji sami powinni jako prawnicy wiedzieć, ze to
    zabronione. Skoro nie wiedzą, to szanse na napisanie przez nich sensownego
    regulaminu oceniam na znikome.

  • 6. Data: 2013-11-14 06:58:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-14 02:49, Robert Tomasik pisze:
    > a w tej sytuacji sami powinni jako prawnicy wiedzieć, ze to zabronione.

    Nie byłbym taki kategoryczny w osądach, prawda jest zgoła inna.

    > Skoro nie wiedzą, to szanse na napisanie przez nich sensownego
    > regulaminu oceniam na znikome.

    Raczej wiedzą bardzo dokładnie co mogą. Polecam zapoznanie się z
    aktualnym orzecznictwem.

    http://rbdo.pl/nowelizacja-ustawy-prawo-telekomunika
    cyjne-wysylanie-ofert-na-adresy-mailowe-firm-legalne
    /

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-11-14 18:39:08
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-11-14 06:58, Liwiusz pisze:

    > Nie byłbym taki kategoryczny w osądach, prawda jest zgoła inna.

    > Raczej wiedzą bardzo dokładnie co mogą. Polecam zapoznanie się z
    > aktualnym orzecznictwem.

    Z tym akurat zgoda (też dostałem na adres firmowy).

    Ale:
    "W trosce o dobro wszystkich przedsiębiorców nasz dział prawny sprawdził
    poprawność Państwa regulaminu na stronie www . Niestety przedmiotowy
    regulamin zawiera nieprawidłowości jak i słowa niedozwolone (abuzywne)."

    To jest ewidentne kłamstwo. Nie mogli sprawdzić czegoś co nie istnieje.

    Po drugie, sugeruje że zamieściłem na stronie słowa niedozwolone
    (zakładam, że tym tępakom chodziło o klauzule niedozwolone, jaka firma
    taki dział prawny...) i nieprawidłowości (że niby niedouczony jestem czy
    coś), a nie zamieściłem, co mogę chyba zinterpretować jako oszczerstwo?

    oraz:
[...]

    To jest chyba straszenie?

    i na koniec:
    "W trosce o Państwa bezpieczeństwo zapraszamy do skorzystania z naszej
    usługi - prosimy o dokonanie zamówienia"

    Czy w kontekście całej treści tego spamu takie "zaproszenie" nie jest
    próbą wyłudzenia (wymuszenia?) wykupienia u nich usługi?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2013-11-14 19:27:59
    Od: ikka <i...@n...pl>

    On 11/14/2013 06:39 PM, Kviat wrote:

> [...]
    >
    > Czy w kontekście całej treści tego spamu takie "zaproszenie" nie jest
    > próbą wyłudzenia (wymuszenia?) wykupienia u nich usługi?

    moj fragment brzmial:

    "W trosce o dobro [...] każda branża jest inna. W związku z powyższym
    proponujemy
    A WRĘCZ NALEGAMY na zamówieniu naszej usługi celem sporządzenia
    poprawnego regulaminu."

    wlasciciel to Software Hauptstadt

    http://mamdoscspamu.info/
    ctrl+F -> Software Hauptstadt