  • 1. Data: 2013-11-13 11:37:21
    Temat: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
    Od: s...@g...com

    Hej

    Mam pytanie. W sobotę zamawiałem bilety na Black Sabbath poprzez eventim. Płatność
    odbywała się bezpośrednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dostałem zwrot
    pieniędzy a biletów nie ma już na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, są w w wyższej
    - ja chciałem za 220 a są za 370). Dzwoniłem do eventim i do dotpay - okazało się, że
    winny jest bank BWZWBK, który nie przekazał pieniędzy na czas z powodu ogólnej awarii
    systemu i problemów z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na
    jakieś zadośćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód
    na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???

    Pozdrawiam i dzięki z góry za konkretne odpowiedzi
    SS

  • 2. Data: 2013-11-13 12:13:02
    Temat: Re: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.11.2013 11:37, s...@g...com pisze:
> [...]
    jakieś zadośćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód
    na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???

    Spróbuj złożyć reklamację w banku. Może się uda po dobroci. Bo jak bank
    sam z siebie nie zechce, to musiałbyś mieć co najmniej na piśmie od
    Dotpay o tym że BZWBK był przyczyną, a Dotpay może się zasłonić swoim
    regulaminem (nie czytałem ale na 99% jest tam coś o tym że mają np. 48h
    na realizację transakcji)

    p. m.