  • 171. Data: 2008-01-12 07:16:10
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 00:37:52 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > milej nocy ;)

    Myslalem, ze napiszesz, dlaczego Ci sie ubzduralo, ze prawa konsumenta sa
    nadrzedne w stosunku do prawa wlasnosci.
    Bo wlasnie na podstawie tego przekonania wyciagasz glupie wnioski...

    --
    KRZYZAK

  • 172. Data: 2008-01-12 08:11:45
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Jakie wykroczenie?

    Poszukaj w watku (hint: traktujemy zigolaka jako uslugodawce, a jefgo
    uslugi ni esa prawnie zabronione)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 173. Data: 2008-01-12 08:13:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mis Puchatek wrote:

    > Czytanie etykiety uznaje sie za kradziez wlasnosci intelektualnej.

    zapamiętywanie treści etykiet....

  • 174. Data: 2008-01-12 08:14:42
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > zapamiętywanie treści etykiet....

    co "zapamiętywanie treści etykiet" ?? :>

    Mis Puchaty

  • 175. Data: 2008-01-12 08:15:10
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Myslalem,

    To nie rob tego wiecej.

    Mis Puchaty

  • 176. Data: 2008-01-12 08:53:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > NIE MA ZAKAZU FOTOGRAFOWANIA.

    Choćbyś to napisał(a) sto razy, dwa razy większą czcionką i uzyskała
    poparcie siedmiu innych popierdułek to i tak nie zmienia to faktu, że o tym
    czy jest zakaz czy go nie ma decyduje właściciel sklepu.
    Może też zabronić jeżdżenia po sklepie rowerem. Serio. A właściciel lokalu
    może nie wpuszczać nieodpowiednio ubranych. Nie wiesz o tym?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 177. Data: 2008-01-12 08:54:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > JEst niezgodne z prawem wyzszym - prawem konsumenta, ktory - jak widzisz -
    > musi zrobiz czdjecie, zeby sie zapoznac z oferta i dokonac wyboru i
    > zakupu.

    Nie musi. Może zapamiętać albo zapisać.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 178. Data: 2008-01-12 08:58:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:if2l55-739.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zasadniczo nie, ale wynika to z odrębnych przepisów, chociażby PoRD

    MOżesz podać gdzie zawarty jest zakaz jazdy rowerem po sklepie lub pod innym
    dachem.

    >czy paragrafach zakazujących niszczenia mienia czy powodowania zagrożenia.

    Załóżmy że zagrożenie musi być realne a ja jako zdolny cyklista nie niszczę
    i nie zagrażam.
    Nadal właściciel sklepu może mi g... zrobić.? No bo pada i wolę jeździć po
    sklepie a i rower się nie brudzi ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 179. Data: 2008-01-12 09:12:13
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fm8o14$abp$1@news.onet.pl...

    > Nie musi. Może zapamiętać albo zapisać.

    Moze tez zrobic zdjecie.

    Nie jest to zabronione.

    Mis Puchaty

  • 180. Data: 2008-01-12 09:13:39
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

> [...]

    > poparcie siedmiu innych popierdułek to i tak nie zmienia to faktu, że o
    > tym czy jest zakaz czy go nie ma decyduje właściciel sklepu.

    Owszem, decyduje. NAtomiast bez prawnego umocowania wlasciciel moze
    sobie w dupe wlozyc taki zakaz.

    > Może też zabronić jeżdżenia po sklepie rowerem. Serio. A właściciel
    > lokalu może nie wpuszczać nieodpowiednio ubranych.

    Zdefiniuj "nieodpowiednio".

    > Nie wiesz o tym?

    To zalezy ja zdefiniujesz "nieodpowiednio".

    Mis Puchaty