  • 181. Data: 2008-01-12 09:14:14
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 09:58:34 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Nadal właściciel sklepu może mi g... zrobić.? No bo pada i wolę jeździć po
    > sklepie a i rower się nie brudzi ;))

    A poza tym w domu czeka chora zona, a Ty nie masz komorki z MMS...

    --
    KRZYZAK

  • 182. Data: 2008-01-12 09:14:34
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Załóżmy że zagrożenie musi być realne a ja jako zdolny cyklista nie
    > niszczę i nie zagrażam.

    To jest tylko i wylacznie twoje mniemanie o sobie.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 183. Data: 2008-01-12 09:14:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 09:11:45 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Poszukaj w watku (hint: traktujemy zigolaka jako uslugodawce, a jefgo
    > uslugi ni esa prawnie zabronione)

    Pytam sie jakie popelni wykroczenie?

    --
    KRZYZAK

  • 184. Data: 2008-01-12 09:16:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 09:15:10 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > To nie rob tego wiecej.

    Dlaczego uwazasz, ze prawa konsumenta sa nadrzedne w stosunku do prawa
    wlasnosci?

    --
    KRZYZAK

  • 185. Data: 2008-01-12 09:20:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:14:34 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > To jest tylko i wylacznie twoje mniemanie o sobie.

    Jezdzenie rowerem po supermarkecie nie jest prawnie zabronione.

    --
    KRZYZAK

  • 186. Data: 2008-01-12 09:22:13
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Moze tez zrobic zdjecie.
    >
    > Nie jest to zabronione.

    Nadal sądzisz, że jak powtórzysz to 100 razy to stanie się to prawdą?
    Zabrania regulamin sklepu ustanowiony przez właściciela.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 187. Data: 2008-01-12 09:23:39
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Owszem, decyduje. NAtomiast bez prawnego umocowania wlasciciel moze sobie
    > w dupe wlozyc taki zakaz.

    > Zdefiniuj "nieodpowiednio".

    Alboś tępak albo troll. Szkoda pisania.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 188. Data: 2008-01-12 09:24:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > To jest tylko i wylacznie twoje mniemanie o sobie.

    Jakie mniemanie sieroto? O realnym zagrożeniu czy o niszczeniu mienia?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 189. Data: 2008-01-12 09:27:24
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Pytam sie jakie popelni wykroczenie?

    Poszukaj w watku - odpowiedz byla nie raz.

    Mis Puchaty

  • 190. Data: 2008-01-12 09:28:37
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Nadal sądzisz, że jak powtórzysz to 100 razy to stanie się to prawdą?

    Sadze, ze to jest prawda. Staram sie tylko Tobie i inym powtorzyc to,
    widac macie klopoty z zapamietywaniem.

    > Zabrania regulamin sklepu ustanowiony przez właściciela.

    Moze tez zabraniac wstepu ludziom w czerwonych trampkach.

    I co z tego?

    Mis Puchaty