  • 291. Data: 2008-01-12 14:00:00
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:30:47 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Regulamin nie ma mocy prawnej.

    Bo?

    > Jak zaczniesz się awanturować, że ktoś fotografuje, porządek będziesz
    > zakłócać ty.

    A po co mam sie awanturowac? Nakazuje fotografujcemu, zeby opuscil lokal.

    --
    KRZYZAK

  • 292. Data: 2008-01-12 14:02:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:29:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie doczytałeś ustawy.

    Znam ja na pamiec. PoRD nie obowiazuje na terenie supermarketu.

    --
    KRZYZAK

  • 293. Data: 2008-01-12 14:06:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1pa5vjrk2df3c$.vf7wrmylyw4h.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@o...pl> pisze:

    > A po co mam sie awanturowac? Nakazuje fotografujcemu, zeby opuscil lokal.
    I jesteś ignorowany.

    --
    Jotte

  • 294. Data: 2008-01-12 14:11:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tak mi się skojarzyło :)

    "Istnieje opowieść, w której wierzy się, iż amerykańscy indianie nie
    byli w stanie zobaczyć zbliżających się statków Kolumba (mimo iż były na
    horyzoncie)u wybrzeży wysp karaibskich, a to za sprawą świadomości w
    której statek - rzecz która nie była podobna do niczego co co do tej
    pory widzieli, nie istniał w zakresie ich wiedzy czy doświadczenia, po
    prostu postrzegali rzeczywistość za pomocą tego co dotąd poznali.
    Dopiero po jakimś czasie jeden z szamanów zaniepokojony zaburzeniami na
    powierzchni oceanu, obserwował to zjawisko aż wreszcie był zdolny ujrzeć
    okręty i dzięki jego przekazowi i wiarygodności wśród pozostałych,
    reszta plemienia uwierzyła mu i mogła też ujrzeć statek."

    Nie czujesz się jak szaman wśród Indian? :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 295. Data: 2008-01-12 14:12:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tak mi się skojarzyło :)

[...]

    Nie czujesz się jak szaman wśród Indian? :) i to jeszcze szaman, któremu
    niewielu wierzy ....

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 296. Data: 2008-01-12 14:12:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Ale nie ma. Jest, ze nie mozna fotografowac.

    Ale mogło by być. Zresztą czy konsument ma obowiązek stosować się do
    wewnętrznych regulaminów jakiegoś sklepu?
    Już widzę regulamin w sklepie mięsnym, że nie wpuszczą ludzi w sandałach
    bo półnagie stopy źle pasują do mięsa?!

    BZDURA! Niech sobie piszą co chcą w regulaminach byle nie ograniczali
    mojej wolności.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 297. Data: 2008-01-12 14:13:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmahrq$sif$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie czujesz się jak szaman wśród Indian? :)
    A ty?

    --
    Jotte

  • 298. Data: 2008-01-12 14:14:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > To ja decyduje w jaki sposob mozesz korzystac z mojej wlasnosci.
    > "Własność może być ograniczona tylko w drodze ustawy i tylko w zakresie, w
    > jakim nie narusza ona istoty prawa własności."

    Człowieku! to jest sklep a nie samochód czy kawalerka w której mieszkasz!

    Skoro Ty decydujesz jak korzystać z Twojej własności tzn że możesz
    wymagać ode mnie ch** wie czego?

    Zwłaszcza w miejscu publicznie dostępnym jakim jest sklep?!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 299. Data: 2008-01-12 14:17:19
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Opowiedz o tym swojemu lekarzowi. Może dawkę leków trzeba zmienić?

    OK. Zapytam się Ciebie prosto. Jest sobie sklep, który odwiedzasz
    regularnie, właściciel tego sklepu czyta tą grupę i Cię nie polubił.
    Umieszcza w regulaminie Nostradamusa nie obsługujemy. I co? Stosujesz
    się? Bo to jego sklep i jego regulamin? Tylko nie wyskakuj błagam z
    tekstami jak udowodni że Ty to Ty, ok? :)

  • 300. Data: 2008-01-12 14:21:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Oświecisz z czego wynika ta "wyższość"?

    Nie ma wyższości.
    Rozwiązanie jest takie że nie ma przepisu "konsumenckiego" który
    uprawniałby konsumenta do robienia wszystkiego, wbrew woli właściciela,
    czy nawet uprawnionego, tylko dlatego że jest w sklepie. A skoro nie ma
    takiego przepisu to ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."