  • 1. Data: 2002-04-02 14:13:03
    Temat: Samochód
    Od: "Conrad M." <d...@p...com>

    Umarł mój ojciec na którego był zarejestrowany samochód.Słyszałem że by go
    przerejstrowac na mamę musze iść do sądu. A co z domem który jest na
    obydwoje rodziców.

  • 2. Data: 2002-04-02 14:25:26
    Temat: Re: Samochód
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Conrad M." <d...@p...com> napisał:
    > Umarł mój ojciec na którego był zarejestrowany samochód.Słyszałem że
    > by go
    > przerejstrowac na mamę musze iść do sądu. A co z domem który jest na
    > obydwoje rodziców.

    Musicie otworzyć postepowanie spadkowe.
    P.S. Kondolencje.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-04-02 15:49:14
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 2 Apr 2002, Conrad M. wrote:

    > Umarł mój ojciec na którego był zarejestrowany samochód.Słyszałem że by go
    > przerejstrowac na mamę musze iść do sądu.

    Najpierw do sądu, a potem (z postanowieniem o stw. nabycia spadku) do
    Urzędu Miejskiego.

    > A co z domem który jest na
    > obydwoje rodziców.

    Ano nic, dziedziczona jest tylko część zmarłego rodzica.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)