  • 1. Data: 2002-04-02 13:58:34
    Temat: nielegalne ujawnianie dochodow?
    Od: "geck" <g...@p...onet.pl>

    Czy sad rejonowy moze w odpowiedzi na moj wniosek ujawnic moje dochody ?
    Dostalem taka odpowiedz ja i osoby zaangazowane w sprawe.
    Teraz znaja moje dochody a ja wcale sobie tego nie zyczylem!

    Czy to jest legalne?
    Co moge zrobic?

    WB

  • 2. Data: 2002-04-02 19:24:09
    Temat: Re: nielegalne ujawnianie dochodow?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-04-02 20:52:45
    Od: "geck" <g...@p...onet.pl>

    Sasiad dostal pismo w ktorym byly opisane moje dochody miesieczne, a
    przeciez takich danych sie nie ujawnia.

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8d09v$evc$...@a...dialog.net.pl...

  • 4. Data: 2002-04-02 21:35:18
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Apr 2002, geck wrote:

    >+ Czy sad rejonowy moze w odpowiedzi na moj wniosek ujawnic moje dochody ?

    Z ciekawości: wnioskowałeś o ujawnienie dochodów czy tylko
    "zdanie ci tak wyszło" że jest wieloznaczne ?? -:O

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-04-03 15:02:39
    Od: "geck" <g...@p...onet.pl>

    No niewazny kontekst, czce wiedziec czy mozna to ujawniac?

  • 6. Data: 2002-04-04 14:45:23
    Od: "VINCENT" <k...@k...mm.pl>

    mam problem pewna kobieta z gg właśnie mi uciekła i nie chce sie odezwać co
    mam zrobić

    kornel

  • 7. Data: 2002-04-04 16:09:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    :-) szukaj jej kto szuka znajduje

  • 8. Data: 2002-04-05 03:55:20
    Od: "VINCENT" <k...@k...mm.pl>

    ale ona jest nie do złapania jestemj zdesperowany chyba wyśle za nia list
    gończy

    kornel:-)
    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8htl3$9q4$...@a...dialog.net.pl...