  • 1. Data: 2002-04-02 13:50:28
    Temat: Ciaglosc zatrudnienia
    Od: "rebel" <r...@p...fm>

    Witam,
    bardzo prosze o wyjasnienie czy 4-ro dniowa przerwa w ciaglosci zatrudnienia
    ma jakies znaczenie jesli chodzi o przepisy gospodarcze; tzn. prawa
    emerytalne, pracownicze itp. Otoz przechodze z jednej firmy do drugiej i
    umowa w pierwszej wygasa mi 26.03. natomiast w drugiej chca mnie zatrudnic z
    dniem 02.04. twierdzac, ze ta przerwa nie ma dla mnie znaczenia.
    Bardzo prosze o pilna odpowiedz.

    Arkadiusz

  • 2. Data: 2002-04-02 13:54:05
    Temat: Re: Ciaglosc zatrudnienia
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "rebel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > dniem 02.04. twierdzac, ze ta przerwa nie ma dla mnie znaczenia.

    I to jest prawidłowa odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-04-02 14:01:28
    Od: "rebel" <r...@p...fm>

    > I to jest prawidłowa odpowiedĽ.

    znowu moja dawna ksiegowa mowi, ze:
    1. juz niejednemu braklo 4 dni do emerytury;
    2. w tych dniach nie bylem ubezpieczony;
    3. jesli cos sie sprzeprzy i wylece z pracy, to nie bede mial prawa do
    zasilku dla bezrobotnych;

    nowa ksiegowa twierdzi, ze nowe przepisy pozwalaja sie twierdzic, ze jednak
    nie ma znaczenia. Jak maja sie do tego wymienione przeze mnie 'obawy' ?

    --
    pozd
    Arkadiusz