eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozerwane plomby gwarancyjne › Re: zerwane plomby gwarancyjne
  • Date: Thu, 13 Jul 2006 16:36:59 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    References: <1...@h...googlegroups.com>
    <e954jk$aiu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@b...googlegroups.com>
    <44b61a2c$1@news.home.net.pl> <e957gq$krj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <e957gq$krj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0628-4, 2006-07-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <44b65a28$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1152801320 80.55.24.130 (13 Jul 2006 16:35:20 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:400499
    [ ukryj nagłówki ]

    mvoicem napisał(a):
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >> Użytkownik 102mariusz napisał:
    >>
    >>> W karcie gwarancyjnej nie ma informacji o plombch.
    >>
    >> Czyli warunki gwarancji są dotrzymane ze strony klienta.
    >
    > Jeżeli w warunkach gwarancji jest coś o tym że klient nie może
    > samodzielnie grzebać w sprzęcie, to myślę że zerwanie tych plomb możnaby
    > traktować jako niedotrzymanie warunków gwarancji.
    >

    Myślę, że tylko myślisz.

    > W końcu nalepka z datą produkcji jest czymś tak powszechnie znanym
    > jako plomba gwarancyjna, że tłumaczenie się klienta że myślał że to
    > jakieś nalepki jest sporo naciągane.

    Dlaczego? Na wielu urządzeniach są jakieś beznadziejne nalepki i- jeżeli
    tylko mogę - zrywam je od razu. Zauważ zresztą, czego dotyczy reklamacja
    - odtwarzacza MP3.

    Nawet, gdyby na tej naklejce był jakiś napis (a jeśli są, t z reguły w
    językach obcych), to poprzez brak takiego warunku w umowie są nieistotne.

    Inna sprawa, że domniemanie
    > grzebania przez klienta w środku też :)

    Kolejne pytanie - czy w tej "gwarancji" jest sformułowanie na temat
    zaglądania do środka.

    A tak w ogóle i z praktycznego punktu widzenia wszelkie naklejki uważam
    za zakałę (głównie naszego) handlu, na przykład plombowanie zestawów PC.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1