  • 11. Data: 2013-05-12 22:03:31
    Temat: Re: zawieszenie zajęć w gimnazjum
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.05.2013 16:25, witek pisze:

    > Spoczywa.
    > Tylko co maja zrobic skoro nie mozna znalezc nikogo chetnego do pracy.

    A co to obchodzi uczniów?

    Zaoferować lepsze pieniądze, to się nauczyciel znajdzie.

    Można zabrać propagującym (bo nauką to ciężko nazwać) religię w szkole -
    oni mogą za "bóg zapłać".

  • 12. Data: 2013-05-12 23:40:10
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.05.2013 17:28, witek wrote:

    > A szkola to wrozka i ma sobie nauczyciela wyczarowac?

    Szkola to instytucja i MA sobie wyczarowac.

    zen.aspx

  • 13. Data: 2013-05-13 05:51:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co to obchodzi uczniów?
    >
    > Zaoferować lepsze pieniądze, to się nauczyciel znajdzie.
    >
    > Można zabrać propagującym (bo nauką to ciężko nazwać) religię w szkole -
    > oni mogą za "bóg zapłać".

    z tym nie do szkoly , bo to nie od szkoly zalezy.

    zaproponuj rozwiazanie wykonalne na poziomie dyrektora szkoly.

  • 14. Data: 2013-05-13 05:52:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > Szkola to instytucja i MA sobie wyczarowac.

    jeszcze nozką tupnij.

    a jak juz tupniesz to zaproponuj bardziej realne rozwiązanie.

  • 15. Data: 2013-05-13 09:31:56
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.05.2013 05:52, witek wrote:

    > jeszcze nozką tupnij.
    >
    > a jak juz tupniesz to zaproponuj bardziej realne rozwiązanie.

    zwrot uczesnikom (czyli uczniom lub ich rodzicom) rynkowej ceny miesiaca
    (lub ilości godzin lekcji) za zajecia, ktore sie nie odbyly.

    tak, zeby sobie mogli na wolnym rynku wykupic lekcje.

    zen.aspx

  • 16. Data: 2013-05-13 14:16:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > zwrot uczesnikom (czyli uczniom lub ich rodzicom) rynkowej ceny miesiaca
    > (lub ilości godzin lekcji) za zajecia, ktore sie nie odbyly.
    >
    > tak, zeby sobie mogli na wolnym rynku wykupic lekcje.

    To znowu nie jest rozwiazanie dla szkoly, ani na poziomie szkoly.
    Szkola nie ma osobowosci prawnej i nie dysponuje pieniedzmi.

    Po za tym nauka w szkole jest bezplatna wiec o jakim zwrocie mowisz. Tak
    jakbys juz chcialo formalistycznie podejsc.
    Mozesz ewentualnie kuratorium poprosic o zwrot pieniedzy przeznaczonych
    dla tej szkoly na ten cel i przekazanie ich do poli dostepnej dla innych.

  • 17. Data: 2013-05-13 16:16:29
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.05.2013 14:16, witek wrote:

    > To znowu nie jest rozwiazanie dla szkoly, ani na poziomie szkoly.
    > Szkola nie ma osobowosci prawnej i nie dysponuje pieniedzmi.

    Powaznie? A jak kupuja komputer i biorą fakture, to dalej nei sa?

    > Po za tym nauka w szkole jest bezplatna wiec o jakim zwrocie mowisz. Tak
    > jakbys juz chcialo formalistycznie podejsc.

    Place moimi podatkami, rodzice dzieci placa swoimi podatkami za nauke
    dzieci.

    > Mozesz ewentualnie kuratorium poprosic o zwrot pieniedzy przeznaczonych
    > dla tej szkoly na ten cel i przekazanie ich do poli dostepnej dla innych.

    Albo do ministra, a moze az do premiera mnie spuscisz?

    zen.aspx

  • 18. Data: 2013-05-13 16:22:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > Powaznie? A jak kupuja komputer i biorą fakture, to dalej nei sa?

    Dalej nie sa. Wszystko idzie przez gmine i z budzetku gminy.
    Wszystkie szkoly sa opłacane z jednego gminnego dudzetu.
    Pieniadze szkoly to tylko rezerwa w budzecie gminy.
    Jedyne pieniadze jakie ma szkola, to zrzutki na komitet rodzicielski.

    > Place moimi podatkami, rodzice dzieci placa swoimi podatkami za nauke
    > dzieci.

    Formalnie jest bezpłatna. Ty nic nie płacisz.
    Jak płacisz to poprosze pokazac rachunek..

    > Albo do ministra, a moze az do premiera mnie spuscisz?

    Ja cie nigdzie nie spuszczam, Ja chce zebys wymysli cos po za tupaniem
    nozkami jak trzylatek, ze "mi sie nalezy jak psu buda".

  • 19. Data: 2013-05-13 16:34:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jeszcze nozką tupnij.
    > a jak juz tupniesz to zaproponuj bardziej realne rozwiązanie.

    Sądzicie, że nie ma zadnej osoby, która tam przyjedzie i bedzie te lekcje
    prowadziła? Czy też po prostu komuś się nie chce poszukać.

  • 20. Data: 2013-05-13 17:00:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.05.2013 16:22, witek pisze:

> [...]
    > Pieniadze szkoly to tylko rezerwa w budzecie gminy.
    > Jedyne pieniadze jakie ma szkola, to zrzutki na komitet rodzicielski.

    Nie. Komitet rodzicielski (a dokładniej Rada Rodziców) to oddzielna od
    szkoły kasa. Zupełnie nie związana z księgowością szkoły.

    Za to owszem, szkoła ma własne pieniądze z tzw. dochodów własnych. Czyli
    wynajmu sal, wynajmu miejsca pod automaty, wynajmu lokalu pod bufet
    szkolny itp.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek