    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawieszenie zajęć w gimnazjum
    Date: Mon, 13 May 2013 09:22:41 -0500

    hiki o! wrote:

    > Powaznie? A jak kupuja komputer i biorą fakture, to dalej nei sa?

    Dalej nie sa. Wszystko idzie przez gmine i z budzetku gminy.
    Wszystkie szkoly sa opłacane z jednego gminnego dudzetu.
    Pieniadze szkoly to tylko rezerwa w budzecie gminy.
    Jedyne pieniadze jakie ma szkola, to zrzutki na komitet rodzicielski.

    > Place moimi podatkami, rodzice dzieci placa swoimi podatkami za nauke
    > dzieci.

    Formalnie jest bezpłatna. Ty nic nie płacisz.
    Jak płacisz to poprosze pokazac rachunek..

    > Albo do ministra, a moze az do premiera mnie spuscisz?

    Ja cie nigdzie nie spuszczam, Ja chce zebys wymysli cos po za tupaniem
    nozkami jak trzylatek, ze "mi sie nalezy jak psu buda".