  • 11. Data: 2004-06-12 21:05:49
    Temat: Re: zaświadczenie o pracy na roli - parę pytań
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cafqke$957$1@news.onet.pl...
    > przez kogo?

    Przez tych, którzy zaliczą mojej mamie 5 brakujących do emerytury
    miesięcy. Inaczej będzie musiałą pracować jeszcze 10 lat.

    pozdr

    cherokee

  • 12. Data: 2004-06-12 21:24:48
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
    wiadomości news:cafr7a$mcm$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przez tych, którzy zaliczą mojej mamie 5 brakujących do emerytury
    > miesięcy. Inaczej będzie musiałą pracować jeszcze 10 lat.

    pamiętaj o zgromadzeniu odpowiednich dokumentów
    bez tego ani rusz
    a już szczegolnie w zusie

  • 13. Data: 2004-06-12 23:46:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil

    > Fakt, ale nie każdy na to zwraca uwagę_zauważa.
    Ba! Niektórzy nie zwracają uwagi na inne _istotne_
    szczegóły. np. czego dotyczy pytanie...

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2004-06-13 06:39:05
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "poreba" <d...@p...com> napisał(a)
    w news'ie: news:Xns9507120506C7Cdmicfgpolboxcom@193.110.122.80

    > Ba! Niektórzy nie zwracają uwagi na inne _istotne_
    > szczegóły. np. czego dotyczy pytanie...

    Nie bardzo rozumiem tej aluzji, "ale jakby co",
    to, to nie było częścią pytania, a raczej
    "rozwlekłym" sig'iem_podziękowaniami które
    nie są "obowiązkowe" w czytaniu.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Trudne problemy zostawione same sobie,